Hoi allemaal,
Ik heb bijna 2 weken geleden gehoord dat mijn zwangerschap zal eindigen in een miskraam. Het is bij 5 weken al misgegaan (een hele vroege mk dus) en er was op de echo weinig te zien, behalve nog dik baarmoederslijmvlies. Mijn HCG is ook als een gek gedaald van 865 naar 79 en is nu 2,3. Nu is het dus wachten totdat alles is afgekomen. Gebeurt dat pas als mijn HCG echt nul is? Wie heeft hier (helaas) ervaring mee?
Liefs Heidi
Wel met miskramen, maar die kwamen beide op gang met bloedverlies. HCG is bij ons nooit gemeten.
Ik neem aan dat je lichaam je kindje vanzelf afstoot en zo niet, de gyno het een handje helpt. Heb je hier al met je arts over gepraat? Wat je kunt verwachten?
Het hoeft zowiezo niet op gang te komen als je hcg helemaal nul is, na een miskraam ( afhankelijk van de duur van de zwangerschap ) kan er namelijk nog weken erna hcg waarneembaar zijn.
Heb je wel al bloedverlies?
Sterkte met jullie verlies.
Liefs Marieke
Het heeft bij mij zo’n 5 weken geduurd.
Een dag voordat ik weer naar de gyn moest om een curretage af te spreken kwam het los…
Het HCG heeft nog een tijdje langer in mijn bloed gezeten, maar ging uiteindelijk ook weg.
Sterkte ermee lieverd! :hug:
Liefs Esther :**:
Bedankt voor jullie reacties :-
Ondertussen is de mk op gang gekomen (precies met 7 weken) Afgelopen woensdag begon ik bloed te verliezen en al snel begon het door te zetten.
Het is aan de ene kant “fijn” dat je weet dat het er aan komt. Dan kun je je er op voorbereiden, maar aan de andere kant zit je maar te wachten en wil je er zo snel mogelijk vanaf zijn. :?
Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar denken
Liefs Heidi :-
Veel sterkte meid, andere ronde, betere kansen! Hoe erg het ook is.
Sterkte met verwerken :hug: