wanneer kan ik het beste kolven om een voorraadje in de vriezer te maken? ik heb het idee dat er s avonds meer melk te halen valt, maar dat weet Sarah ook en die komt dan ook vaker. ik ben een beetje bang dat ik ga kolven en dat zij dan even later wilt drinken en er dan niets te halen valt. wanneer kolf jij?
ik kolf snachts
hub geeft hier de laatste fles want die gaat altijd laat naar bed en dan kan ik bij
slapen
als hij de fles geeft en ik heb een voeding over geslagen sta ik op knappen
en kolf ik 1 borst die andere drinkt ze
als hub dag erna nachtdienst heeft of avond en hij kan de fles niet geven
doe ik het in de vriezer
maar geloof dat je het beste na kunt kolfen of tussen 2 voedingen in
want aan mijn verhaal heb je ook niks
oei, even terug in de tijd… Ik kolfde altijd 's ochends. Jayden dronk de ene borst, ik kolfde de andere leeg. Juist omdat hij 's nachts niet (meer) kwam, en ik dus echt volle borsten had, kon ik toen lekker kolfen en vaak kon ik de borst die Jayden dronk ook nog eens verder leegkolfen
Ik kolfde ''s nachts of ''s avonds laat. Als ze die voedingen over sloegen (dat deden ze vrij vlot :thumbup: )
Ik kolf 's ochtends. Luuk slaapt 's nachts door dus in de ochtend sta ik op knappen! Hij krijgt dan 1 borst en de andere kolf ik.
Als je kindje komt net nadat je gekolfd hebt kun je toch ook de afgekolfde melk in een flesje geven?
Ik kolfde 's ochtends, meestal nadat meneer bv had gekregen, dan wist ik zeker dat hij niet tekort kwam. Maar je kan idd ook als marie zei de gekolfde melk geven als het niet zo uitkomt.
maar ik wil het juist opslaan voor als ik een keertje een wijntje ga drinken oid. dat kan dan niet als ze de voeding meteen wilt hebben
Sarah komt nog 2x snachts voor eenvoeding. rond 2 en rond 5-6 uur.