Wanneer kocht jij het eerstje stuk voor je baby?

Ik ben amper vijf weken maar kocht al een rompertje :inlove:

Groot gelijk. Da’s toch leuk!!

Dat durfde ik nooit, de eerste dingen kocht ik beide keren pas na de 20-weken-echo.

Bij de oudste twee durfde ik het ook niet, ik denk na een week of 16.

De derde voelde ik direct dat het een meisje was en heb ik dus ook al heel snel, week of vier denk ik een meisjesshirtje wat ik niet kon weerstaan gekocht :mrgreen: En bij de vierde had ik zelfs al wat gekocht voor ik uberhaupt zwanger was :lol:

@lune. Hoe bedoel je? Je voelde dat het een meisje was?

Bij de eerste toen ik 12/13 weken zwanger was, waren op tenerife en heb daar een heel mooi dekentje gekocht.



Bij mijn ventje weet ik het niet meer…nog last van zwangerschapsdementie :shifty:

Maar iig na de 9 weken want toen wist ik pas dat ik zwanger was.

Allebei de keren gewacht tot de eerste termijn echo

Beetje traditie getrouw zeg naar



Ilse … Instinctief gevoel of je een jongetje of meisje krijgt.

Ik had het bij beide … Bij tygo riep ik meteen tegen dat rijstkorreltje met knipperlichtje "HIJ doet het! " … Heb nooit zij tegen mijn buik kunnen zeggen

Had niks met meisjes namen en meisjes kleren

Bij Ranomi had ik hetzelfde … Zeer sterk gevoel naar meisje

Alles om me heen was roze … Ik kleede mezelf ook vaak roze of had iets wat ik bij me droeg wat roze was.

Kon geen jongensnamen verzinnen …

Met 18 weken definitief ook bij geslachtsbepaling een meisje :inlove:

Oer mama gevoel vind ik dat … Zo heerlijk dat die je dan nie in de steek laat

bij de eerste hadden we de kinderkamer al in huis voor de test positief was.

nu pas na de 20 weken echo. toen kon ik het pas echt geloven en er vertrouwen in hebben dat dit kleintje bij ons mocht blijven.

Gewoon een gevoel Ilse. Bij mij ook wel sterk bevestigd doordat ik heel anders zwanger was als bij mijn jongens, klopte later bij de vierde ook weer :slight_smile:

Beide keren een dag na de test (4 weken dus) :lol: :mrgreen:



Alleen geen “Born in 20…” shirtjes :oops:

Bij de eerste pas toen ik het hartje bij de vk gehoord had en bij de jongste pas toen ik wist dat het een jongen was bij de 20 wekenecho. Durfde eerder niet na 2 miskramen.

Bij de oudste met 11 weken de babykamer al uitgezocht.



Bij mare nadat we de 20 weken echo hadden gehad :stuck_out_tongue:

Ik had al een rompertje gekocht toen ik stopte met de pil… (Als zwanger worden niet gelukt was, dan kon ik hem altijd nog aan iemand cadeau doen)



De babykamermeubels hebben we gekocht via mp toen ik 16 weken zwanger was… En toen zijn we ook begonnen met langzaam spulletjes aanschaffen

Beide keren na de 20 weken echo.

Hier ook beide keren pas ver na de 20 weken.



Off topic : dat oergevoel kan je ook flink bedriegen hoor. :wink: Bij de oudste was ik er van overtuigd dat het een jongen was, zelfs toen ze al op m’n buik lag :mrgreen:

voordat ik zwanger was al een heel lief meisjes met pofmouwtjes en een getekende poezen hoofd erop :inlove: rompertje gekocht gewoon omdat ik hem echt niiiiiet kon mislopen :angel:



als het een jongetje was geweest had ik hem gewoon bewaard in de hoop dat…