wanneer kindje voelen trappen?

bij hoeveel weken voelde jullie je kindje? echt trappen bedoel ik ik heb me placenta voor en zou het dus later moeten voelen ik voelde zo net echt een trapje :inlove: rond me navel :inlove: dus ben van mening dat het de baby is :inlove: ben wel benieuwd wanneer jullie het allemaal voelden

tussen de 15 en 16 weken.

Eerst besefte ik niet eens dat het de beeb was, ik had een kieteltje boven mn schaambeen :inlove:

Op mallorca, :inlove:

De eerste kriebels met 15 weken, een duidelijk schopje met 18 weken.

Ik had de placenta ook aan de voorkant. Geniet ervan!

19 weken en 2 dagen :inlove:

Precies toen de vk de 20weken echo uitvoerde. Je ‘zag’ het ook heel duidelijk op het echo scherm, hij bleef er tegen aan trappen :inlove: :inlove:

met 17 weken :inlove:

Ik voelde de eerste beweging rond 14 weken al.

Daarna is het een poosje weggeweest, maar toen voelde ikhet weer duidelijk met 16, 17 weken. Overigens ligt de placenta bij mij ook voor, ik voel duidelijk dat er ‘omheen’ getrappeld wordt.

17 weken :inlove:

Nu is hij/zij rustiger omdat er niet zoveel ruimte meer in mijn buik is, nu is het meer duwen, ga het gevoel straks zeker missen als de kleine geboren is!

16 weken en bij mij ligt de placenta ook voor. Bij Bas lag de placenta achter en die voelde ik bij 14 weken en bij Sanne lag de placenta vrij onderaan aan de voorkant en die voelde ik pas met 28 weken en dat was echt niet leuk, ik snap daarom nu ook dat sommige mensen echt pas laat of niet in de gaten hebben dat ze zwanger zouden kunnen zijn.

bij de eerste plancenta voorliggen. Toen voelde ik het trappen met ongeveer 22 weken.



Bij de tweede voelde ik het al met 16 weken.

De eerste, met placenta aan de voorkant pas met 22 weken, en de 2de met 17 weken.

bij de 1e voelde ik hem met 17 weken, en dat terwijl de placenta aan de voorwand lag.



nu heb ik beebje voor het eerst met 14 weken gevoeld en vriendlief met 17 weken.

Bij de eerste met 16 weken en de tweede bij 15 weken.

Dan nog geen shopjes met een kriebeend gevoel.

bij de 20 weken echo in het ziekenhuis!!

je zag het op de echo en ik voelde het ook



haha lag ik daar te huilen!!!

zo blij dat ik t voelde en zag!

was ook heel toevallig de verjaardag van me man!!! :inlove:





nu met de 2e heb ik af en toe t gevoel dat ik al wat plopjes voel maar echt een trapje heb ik nog niet gevoeld!!

Met 18 weken en een week later kon hub het ook al voelen

Allebei rond de 15 weken, ondanks dat nu de placenta aan de voorkant ligt. Het is net als de eerste keer ook wel een heel bewegelijk kindje :inlove:.

Ongeveer 15 weken terwijl de placenta aan de voorkant lag! Ook hier een érg bewegelijk hummeltje

leuk om al jullie reacties te lezen!

ik heb het niet weer gevoeld helaas het zal vast nog wel komen :wink:

bij de eerste rond de 22/23 wkn, maar nooit duidelijk. ik kon het meer zien

en bij de 2e met 17 wkn een beetje plopjes, maar ook nooit duidelijk en dat je het meer zag schoppen



beide keren de placenta aan de voorkant.



heb de dames eigenlijk ook nooit gevoeld dat als jeje hand op je buik legt dat ze er naartoe kwamen en met hun rug tegen je hand aan ging liggen.

met 18 weken en ik had ook de placenta aan de vooorkant. Verloskundige geloofde t geloof ik niet zo… Op mijn zwangerschapskaart staat 22 weken :?