zwanger van de 4e vind ik dat ik mijn kindje wel weinig tot niet voel…
ik ben nu 16 weken zwanger en de andere 3 voelde ik al prima rond deze tijd.
nu ligt de placenta op de vorowand en dat heeft er waarschijnlijk mee te maken.
mijn vraag, wanneer voelde jij je kindje goed met placenta op voorwand?
en voor moeders met meerdere kinderen, voelt dit ook anders?
bedankt alvast!
Hier ook een placenta aan de voorkant gehad… en ik voelde haar al heel vroeg, met 14 weken. Ik heb geen vergelijkings’materiaal’, aangezien ze ons eerste kindje is. Maar ik hoor veel verschillende verhalen om me heen. Ik had 'm dus aan de voorkant en ik voelde haar heel goed en veeeeeel, terwijl mijn beste vriendin haar dochtertje pas heel laat voelde en ook minder duidelijk.
mijn eerste voelde ik met 19 weken voor het eerst , en bij de 2de had ik een grote placenta die aan de voorwand lag en haar voelde ik pas met 22w-4d pas, dus inderdaad wat later
maar 16 weken wat vroeg zeg heerlijk dat je zo lang mocht genieten van dat getrappel :inlove: :inlove: , ik hoop dat je de trappeltjes snel weer gaat voelen :inlove:
Hier ook placenta aan de voorkant gehad, en hier voelde ik Melinda met 17 weken
bedankt voor de reacties!
toch wel wat later dus…
ikvoelde mijn kinderen idd. al snel. ik vond dit wel fijn, stelde mij gerust en gaf het gevoel dat alles ok is daar binnen :inlove:
Hoihoi, Ik had ook de placenta aan de voorkant, en het tot 35 weken niet eens geweten :shock: (de echomevrouw had het niet nodig gevonden te vertellen…)
Voelde bastiaan ook al vroeg, vanaf 14 wk
Hier ook de 4e en de eerste voelde ik rond de 19e week of zo, de jongens beide vlot (geloof rond de 14 e rond de 11e week al, maar dat zou ik op moeten zoeken) en nu… nu 4e kindje, dus je weet wat je moet voelen, maar dus een placenta pal voor en vrij groot ook (ik krijg in elk geval steeds te horen " hier een mooie grote moederkoek" :roll: en erg, maar ik voelde dit kindje pas met 22 weken!
Het kan dus wel verschil maken idd.
Nu voel ik haar goed en dagelijks weer, maar altijd aan de zijkant of helemaal bovenin…
Hier ook de placenta aan de voorkant (voor een groot deel tenminste). Ik voelde haar met een week of 21. En ook toen heel regelmatig amper of heel zacht.
Bij de jongste lag de placenta aan de voorkant en hem voelde ik net als de middelste rond 14/15 weken.
Later was ik blij dat die placenta voor lag, want ondanks dat werd er nog hard doorheen gebeukt door de ‘kleine’ man :lol:
Overigens vond ik vooral erg grappig… doordat de placenta voor lag voelde ik onderin mijn buik veel meer en duidelijker als bij de andere 2, toch ook weer wat nieuws bij nummer 3
Ik had bij beide meiden de placenta op de voorwand, voelde de oudste bij 18 weken en de jongste bij 15 weken.
Hier ook.
de eerste voelde ik met 21 weken
Nu met 17 weken
Hoi,
Ook hier placenta voor liggen.
Voelde me man aan de zijkant van mijn buik rond de 16 weken.
Aan de voorkant rond 19 weken!
Succes
hier ook de placenta aan de voorkant… ik voelde de baby rond de 15 week ofzo voor het eerst…
en vandaag voelde ik em voor het eerst aan de buitenkant
Met 15 weken voelde ik de eerste plopjes, met 18 weken duidelijke schopjes. Dus best wel vroeg, aangezien het een eerste kindje was en ik de placenta aan de voorkant had. Het heeft wel heel erg lang geduurd voordat ik haar aan de buitenkant van mijn buik voelde, pas in het laatst van de zwangerschap. En je zag ook nooit echt duidelijk voetjes of handjes uitsteken, heel soms een kontje aan de bovenkant van mijn buik.
ik geloof dat ie mij gehoord heeft, vandaag voelde ik em :inlove:
@maantje wrote:
ik geloof dat ie mij gehoord heeft, vandaag voelde ik em :inlove:
leuk leuk leuk :inlove:
:inlove:
Ik had hem bij Kaylee aan de achterkant en haar voelde ik met 15 weken en dan ook meteen elke dag.
Jayden voelde ik met 15 weken ook voor het eerst, maar het heeft tot 28 weken geduurd eer ik hem elke dag voelde (en ik kan je zeggen, dat heeft voor een hoop gestress van mij gezorgd haha).