Over iets meer dan twee maanden wordt J. Al weer vijf jaar. Tijd voor zijn eerste echte kinderfeestje dus.
Alleen, wanneer gaan we dat doen? Hij is midden in de kersvakantie jarig. Dus wat is wijsheig? Een feestje voor de vakantie of erna? En hoe te doen met trakteren! Voor of na?
zou beide erna doen. Vooral omdat december hoe dan ook een vreselijk drukke maand is, zowel op school als thuis. Dus als het toch niet op de dag zelf is (of in de week van de verjaardag) dan zou ik kiezen voor de wat rustigere tijd na de kerstvakantie.
Wat Fiep zegt, na de vakantie. :thumbup:
Ik zou inderdaad ook gaan voor ná de vakantie.
en heel origineel ga ik ook voor NA de vakantie.
Na alle drukte en hecktiek is er vast meer rust voor de verjaardag van je ventje op school :thumbup: .
Na!
Indy is 9 december jarig. De afgelopen jaren hebben we haar feestje pas in januari, en zelfs 1 keer pas in februari gevierd. Het is zó hectisch die hele decembermaand dat we daar vanaf zien.
Kaylee is 31 december jarig en wij vieren het in de kerstvakantie. Het is inderdaad heel druk en juist daarom wil ik het niet nog zo gaan rekken dat ze nog veel langer met haar verjaardag bezig is… De vakantie duurt dit jaar tot 8 januari of zo… Trakteren weet ik nog niet, ga ik overleggen met school, maar liefst voor de vakantie, zodat als haar verjaardag voorbij is, het ook klaar is.