Wanneer (kinder)wagen niet meer gebruiken?

Ff jullie advies graag.

We hebben naast een buggy (Zapp) ook nog steeds de gewone kinderwagen (Quinny Speedi SX). Deze gebruiken we nu eigenlijk nog best regelmatig, vooral als we een lang stuk gaan wandelen of door het bos of op het strand lopen. Dat zie ik met de Zapp echt niet zitten…

Nu wil iemand de kinderwagen per april 2008 van ons overnemen, maar ik weet niet goed of we hem dan al echt kunnen missen.

Menno is in augustus 2 geworden, dus dan ruim 2 1/2 jaar. Nou zag ik op Marktplaats dat die dingen nog best gewild zijn dus op zich zou ik hem als Menno er echt niet meer in wil alsnog weg kunnen doen volgend jaar ofzo.

Kunnen jullie me advies geven? Ik ben bang dat ik spijt krijg als ik hem weg doe. :?

Thanks vast!

Groetjes,

Nesje :slight_smile:

Mateo is ruim 2,5 en wij hebben een duowagen. Hij kan gewoon goed lopen en doet dat ook vaak, maar ik vind het ideaal dat hij af en toe gewoon nog kan zitten…Ik denk ook dat we hem nog een tijdje (ook voor Mateo) zullen aanhouden…

Ik zou hem dus pas weg doen als jullie er echt zeker van zijn dat jullie hem niet meer zullen gebruiken…

Christel zat vanaf anderhalf jaar al niet meer in de kinderwagen.

Maar als je hem wel veel gebruikt zal ik hem niet weg doen.

Want ze kunnen best lang in de kinderwagen ik ga de vanuit dat hij in zit stand staat.

Bij mijn oudste en middelste heb ik hen tot 3 jaar gebruikt.

Maar bij de laaste vond ik zonde om een nieuwe te kopen dus daat was de zit stand toen van stuk daarom zat ze al vroeg in de buggy.

Ik gebruik mijn kinderwagen nog regelmatig. Victor wil er ook graag in zitten. Ik zou hem niet weg doen.

Een wandelwagen loopt en zit veel beter dan een buggy. Vooral als kindjes groter en zwaarder worden.

@ariel wrote:

Ik gebruik mijn kinderwagen nog regelmatig. Victor wil er ook graag in zitten. Ik zou hem niet weg doen.

Een wandelwagen loopt en zit veel beter dan een buggy. Vooral als kindjes groter en zwaarder worden.

ow… dat laatste had ik me niet geraliseerd. Wessel zit eigenlijk ook alleen maar in de buggy, of loopt zelf.

Vandaag vond ik inderdaad wel dat de buggy minder handzaam was…

zal toch eens weer de kinderwagen uit de schuur halen… 's kijken of hij erin wilt.

Kortom: Wessel zit er nu nooooooit meer in…