wanneer kan baby in kinderstoel&buggy???

met hoeveel maanden kan je baby in de kinderstoel aan tafel?en in de buggy of zitstand van d ekinderwagen??

Dat verschild per kind, het is het beste als ze zelf kunnen zitten.

Maar dat moet je zelf even uitproberen, dan merk je van zelf of

het goed gaat of niet. Anders moet je er nog even mee wachten.

Als je kind zelf kan zitten :wink:

Helemaal zelf kunnen zitten kan wel eens lastig zijn. Mijn dochter was erg laat en kon op haar eerste verjaardag nog niet zelf gaan zitten. Dus dan zou het erg lastig worden met eten en de buggy als ze daar niet in zou mogen.

Wij hebben bij beide meisjes gekeken naar de stevigheid. Hoe stevig zitten ze ook al kunnen ze het niet zelf. We hadden in de kinderstoel een lekker kussen zodat ze wel goed in de stoel zat.

Mijn zoontje kan ook nog niet zelf zitten, maar hebben we wel al een tijdje inde tafelstoel. Wij hebben ook gekeken naar hoe stevig hij zit.

Riley zit in de stoel sinds 6 maanden, zo ook in de wagen.

Hij kon niet zelf gaan zitten, maar wel erg stevig op de grond zitten als ik hem neer zette.

Met 4 maanden deed hij dit nog niet, toen viel hij dus om, dus daar heb ik wel opgelet, sinds 2 weken gaat hij echt zelf zitten.

Ze moeten stevig zitten, en vooral niet om vallen.

wij hebben de meiden altijd zolang mogelijk in de bak gelaten, oudste was er met 6 mnd (zomer) uit en de jongste met 8 mnd (winter)

kinderstoel al wat eerder denk een mnd of 6 (ze kon pas met 10.5 mnd zelfstandig zitten) en kan nu wel merken dat ze nu meer in de zitstand wil. daarvoor vond ik ze net een “zoutzak” in de wagen zitten.

Onze meid zat met 7 maanden in de wandelwagen/buggy en ook met 7 maanden voor het eerst in de kinderstoel.

hier met 4 maand