wanneer is deze geschikt lijkt jullie?

Mijn oudste wordt in het voorjaar 7 en hij wilt dus heel graag een nintendo ds. Maar ik vraag me af of hij er wel mee uit de weg kan.

Hij kan wel al aardig schrijven en goed rekenen.

Wat denken jullie?

HIer in de straat hebben 2 zusjes er beide 1, 1 meisje is net 5, de ander is 7 maar ligt achter ivm autisme. Dus ik denk dat het best kan…O ja, ik ken nog een meisje van 6 die er 1 heeft en er flink mee speelt.

tegenwoordig weten ze zo snel hoe ze met die dingen om moeten gaan ik denk dat 7 jaar een leeftijd is dat ze dat soort dingen uitstekend begrijpen :mrgreen:

Benito is 5 en kan er goed mee overweg (tot ongenoegen van zijn zus :wink: )

7 is volgens mij een zeer geschikte leeftijd voor een DS. Tigo wil hem ook zo graag, en ik denk dat als hij 7 wordt hij hem voor zijn verjaardag krijgt :slight_smile:



(ik ben verbaasd als ik zie wat hij allemaal al uitspookt op de playstation, totale voetbalopstellingen worden omgegooid enz enz, hij kan het beter dan ik :-)))

Mijn neefje van 7 kan perfect overweg met zijn DS

er zijn spelletjes voor alle leeftijden, he Jildau? :thumbup:



daphne en myrna krijgen het ook voor de verjaardag…

daphne wordt ook 7 en myrna wordt 5…

klopt heleen hahahah



jan heeft een ds

en ikzelf ook



hij is handiger met spellen dan mij :evil: :inlove:

broertje van stiefdochter is net 5 en die speelt erop alsof hij nooit anders gedaan heeft :shock: :mrgreen:

sil vind het cool,vet, gaaf en kicken maar owee als ie zo’n ding in zijn handen gedrukt krijgt , hij gooit hem het liefst het raam uit :lol: hij raakt er zooo megagestresst van dat hij heeft gezworen dat ie er nooit 1 wil! :lol:



hij wil…

…een hamster voor zijn 7e verjaardag :lol:

K kreeg er 1 voor haar 6e verjaardag en R speelt er nu ook volop mee, dus zitten we er over te denken om er voor haar ook 1 te kopen voor 5 december



Er zijn zoveel verschillende spelletjes dat er voor ieder kind wel iets is.

Mijn mening is dus doen :thumbup: (als je er zelf achter staat tenminste)

Ik denk dat een DS vanaf een jaar of 5 al prima kan, hoor. Ik zou ook zeggen, gewoon doen!

@jacsansil wrote:

hij wil…

…een hamster voor zijn 7e verjaardag :lol:




:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@jacsansil wrote:

sil vind het cool,vet, gaaf en kicken maar owee als ie zo’n ding in zijn handen gedrukt krijgt , hij gooit hem het liefst het raam uit :lol: hij raakt er zooo megagestresst van dat hij heeft gezworen dat ie er nooit 1 wil! :lol:



hij wil…

…een hamster voor zijn 7e verjaardag :lol:




hahahahaha wat gaaf!!! :inlove: :inlove:

@anjelique! wrote:

Mijn oudste wordt in het voorjaar 7 en hij wilt dus heel graag een nintendo ds. Maar ik vraag me af of hij er wel mee uit de weg kan.

Hij kan wel al aardig schrijven en goed rekenen.

Wat denken jullie?




Ja hoor, doe je een goede koop aan! Mijn jongste dochter heeft hem bij elkaar gespaard toen ze 8 was.

Overbuurmeisjes van 8 en 5 hebben er ook één. Gaat prima met de spelletjes, veel zijn er toch in het Nederlands en anders hebben ze snel genoeg door wat de bedoeling is.



wil je een beetje voordelig uit zijn wat spelletjes betreft, schaf dan via internet een R4 kaartje aan. Kunnen gemiddeld zo’n 30 spellen op.

@jacsansil wrote:

sil vind het cool,vet, gaaf en kicken maar owee als ie zo’n ding in zijn handen gedrukt krijgt , hij gooit hem het liefst het raam uit :lol: hij raakt er zooo megagestresst van dat hij heeft gezworen dat ie er nooit 1 wil! :lol:



hij wil…

…een hamster voor zijn 7e verjaardag :lol:




Dat spelletje heb je ook voor de DS! :lol:

:lol: neh hij wil een hele echte , helemaal van hemzelf :inlove:



(hij weet het nog niet maar hij krijgt hem ook hoor :inlove: )

Leuk hoor! Wij zijn hier ooit begonnen met 3 hamsters, voor ieder kind één, tot ze verzonnen dat ze ook leuk met elkaar konden “spelen” af en toe. We zijn uiteindelijk uitgekomen op een totaal van 45 hamsters! :shock: ( niet in één keer, maar ze vonden de kleintjes zo leuk… :think: :wall:

mijn nichtje was ook 7 toen ze een ds kreeg ze wist het zo hoe alles moest het is ook maar net welke spelletjes erop doet want die zijn wel per leeftijdscatagorie :thumbup:

Onze zoons kunnen er prima mee overweg zelf beter dan dat ik het kan :oops: