Hallo!
Een simpele vraag: kan iemand mij vertellen wanneer de intocht van Sinterklaas op TV is?
Ik dacht zelf het weekend van 19 november, maar misschien wel een weekje eerder?
Wie helpt mij?
Thanks!
:-* Willy
Weekje eerder zaterdag 13 november,
Hij komt dit jaar in Harderwijk aan.
Uitzending begint om 12:00.
Wie weet erwanner het sinterklaas journaal weer begint?
Dat kon ik niet vinde op het net.
Thanks!
Hoef ik dus nog maar 2 weekjes te wachten voordat Jesse (en Tijn dan natuurlijk ook) voor de eerste keer z’n schoen mag zetten :inlove: .
Ik weet niet hoe het heet, maar volgens mij komt er vanaf maandag al een sinterklaasprogramma op tv, ik dacht rond half 5 op NL1.
Vanaf as maandag komt de club van Sinterklaas op RTL 4 om 16.35u. Kon niks vinden op Ned 1,2 of 3.
Edit: Intocht van sinterklaas is altijd het weekend na Sinte Maarten heb ik me leten vertellen.
Het is idd zaterdag de 13e landelijke intocht.
Lokaal zijn ze vaak of ook die dag of een week later.
Maar hier idd ook de 13e de schoen zetten :thumbup:
@Pattycoat wrote:
Vanaf as maandag komt de club van Sinterklaas op RTL 4 om 16.35u.is helaas wel een herhaling van 2006
@Pattycoat wrote:
Vanaf as maandag komt de club van Sinterklaas op RTL 4 om 16.35u. Kon niks vinden op Ned 1,2 of 3.
Edit: Intocht van sinterklaas is altijd het weekend na Sinte Maarten heb ik me leten vertellen.
Dan heb ik mij vast vergist, dan is het vast dan rtl 4 wat ik gezien heb.
@klavertje4 wrote:
@Pattycoat wrote:Vanaf as maandag komt de club van Sinterklaas op RTL 4 om 16.35u.is helaas wel een herhaling van 2006
Toen keek ik nog niet :wink: Vind het wel een irritant tijdstip zeg. Dan zit ik zelf nog op mijn werk :think:
@klavertje4 wrote:
@Pattycoat wrote:Vanaf as maandag komt de club van Sinterklaas op RTL 4 om 16.35u.is helaas wel een herhaling van 2006
Oh maar dan speelt Bram nog Sinterklaas, dat is wel leuk :inlove:
@mamma van sharondenise wrote:
Weekje eerder zaterdag 13 november,
Hij komt dit jaar in Harderwijk aan.
Uitzending begint om 12:00.
Wie weet erwanner het sinterklaas journaal weer begint?
Dat kon ik niet vinde op het net.
Sinterklaasjournaal begint altijd de woensdag voor de intocht, dus dit jaar op 10 november. Da’s al over 1 1/2 week! (Ik hou van de Sinterklaastijd en kijk graag mee, hihi!) De Club van sinterklaas hebben mijn kinderen een keer een poging gedaan, maar ze vonden er niks aan. Bovendien is 16:30 de meest rottige tijd voor ons.
Enne, is Bram Sinterklaas niet meer?!

Bram is nog steeds sinterklaas maar niet bij de club van sinterklaas geloof ik
Hier gaan we eerst voorbereiden voor Sint Maarten voor donderdag de 11e, vrijdag is een niks dagje en vanaf de 13e gaan we rustig eens hebben over de Sint. Op school beginnen ze er de 15e mee. Dus voor de 13e geen Sint en zwarte Pieten sfeer hier.
Hier hebben we het al wel over Sinterklaas gehad, maar op tv laat ik ze denk ik ook na de 11e kijken. Met mijn vereniging (majorette/twirl) lopen we altijd (met een muziekvereniging) mee met de intocht van sinterklaas en dit jaar hebben we 3 intochten. Mijn oudste loopt in ieder geval de eerste mee (als ze durft).
Dit jaar is er geen nieuwe serie Club van Sinterklaas, wel een nieuwe serie van het slot van Marsepeinstijn ofzo. Club van Sinterklaas is alleen van de feesten in Ahoy dit jaar (eind november)
Wij zullen sinterklaasjournaal wel kijken, maar die andere dingen dus niet, spreken elkaar soms zo lekker tegen.
oudste gelooft er al 2 jaar niet meer in, jongste nog wel.
Fijn dat sinterklaasjournaal al bijna begint, dat is zo lekker om mee te leven (toen pieten mochten logeren bij kinderen thuis omdat er geen pietenhuis was) en vooral met huispiet die dan de pieten moet gaan tellen.