wanneer innesteling

Hallo,



Hoeveel dagen naar een terugplaatsing met ivf zou (als alles goed gaat)

een innesteling plaats vinden?



Groetjes Patty

geen idee, ben wel benieuwd





Wat ik ook dacht was dat je na de tp, twee weken erna mag testen. Maar normaal mag je testen twee weken na je eisprong (bij iui of natuurlijke cyclus). Je eisprong met ivf is op de dag van de punctie. Dus zou je eigenlijk dan ook niet al kunnen testen twee weken na punctie, of heeft dat dan juist weer met de innesteling te maken??

Hoi Juudje,



Ons is vorige week verteld 19 dagen naar de punctie pas te kunnen testen.

@patty wrote:

Hoi Juudje,



Ons is vorige week verteld 19 dagen naar de punctie pas te kunnen testen.




Wat een verschil in zkh dan eigenlijk hè.

Tegen ons zeiden ze dat ik 14 dagen naar de tp mijn ongi kon verwachten, maar i.v.m de uitwerken van de med je pas beter 19 dagen later kan gaan testen omdat je anders misschien positieve uitslag krijg terwijl dat niet zo is :cry:

Dus ik wacht echt wel tot ik op dag 19 zit hahaha hoop dat ik zo ver kom, maarja wachten wel af.

Juudje ben je ook met ivf bezig?



Groetjes

heb je tp al gehad patty?

wanneer?

spannend dus nu wachttijd!

duimen!

Hoi Corine,



Ja, ik heb afgelopen zaterdag de tp gehad. :dance:

Dit is onze eerste ivf behandeling. :pray:

Heeeel spannend allemaal dus.

:smiley:



Groetjes Patty

@patty wrote:

Tegen ons zeiden ze dat ik 14 dagen naar de tp mijn ongi kon verwachten, maar i.v.m de uitwerken van de med je pas beter 19 dagen later kan gaan testen omdat je anders misschien positieve uitslag krijg terwijl dat niet zo is :cry:

Dus ik wacht echt wel tot ik op dag 19 zit hahaha hoop dat ik zo ver kom, maarja wachten wel af.

Juudje ben je ook met ivf bezig?



Groetjes




Ja zit ook bijna in de wachttijd

Juudje,



Dus je hebt de punctie al achter de rug?

Ja punctie heb ik al achter de rug, donderdag de tp

Eerste poging juudje?

Hoe vond je de punctie?

Ja eerste poging.



Ik vond het echt heel erg meevallen, voelde de prik door wand eigenlijk nauwelijks.

Hij kon de rechter eierstok niet goed vinden en daarom moest een assistente heel hard op mijn buik drukken.

De arts vond het een lastige punctie en was verbaasd dat ik dus geen kik gaf en zei dat het meegevallen was.

Een menstruatie is pijnlijker vond ik.



Hoe vond jij het?

Ik vond de punctie erg tegenvallen was helemaal niet zenuwachtig ofzo.

Maar op het moment van de punctie waren mijn darmen weer eens niet in orde en had er flinke buikpijn van.

Mijn rechter eileider lag niet echt gunstig en moest ook zelf drukken op mijn buik maar aangezien mijn darem ging dat niet.

Ik had 13 eitjes waarvan er 8 bevrucht zijn geraakt, 2 zijn er terug geplaats en de rest was niet in top kwaliteit om in te vriezen.

Dat is opzicht wel balen want als deze poging niet lukt zal er toch echt weer een punctie komen maar goed daar denk ik nu maar niet aan.

Wat was bij jullie het aantal?