Mijn dochter is nu bijna 4 maanden en groeit bijna uit haar reiswieg (ze is wel iets langer dan gemiddeld). En dan heb ik naar mijn idee nog een redelijk grote reiswieg op mijn wagen. Wat zijn jullie ervaringen hier mee en wanneer gingen jullie de wandelwagen gebruiken?
Mijn zoontje zit onder het gemiddelde en met 5,5 maand was zijn reiswieg pas echt te klein geworden. Sindsdien zit hij in de buggy, ik heb een Quinny Buzz, maar hij ligt dan wel gewoon in de ligstand.
Ik weet niet of jouw wandelwagen ook een ligstand heeft? Ik zou het in ieder geval nog proberen te rekken, maar als ze echt tegen de rand ligt, dan is de buggy (wandelwageninzet) in ligstand wel goed. Ik zou dan niet te lange wandelingen maken, maximaal 2 uur per dag ofzo.
Sebastiaan kon met 4 maand ook niet meer in de bak liggen en aangezien de buggy ook nog niet ging, hebben we hem een tijdje in de maxi-cosi gedaan als we gingen wandelen. Dat was een ideale tussen oplossing :thumbup:
Groetjes,
Heleen
Marit zat met 4 maanden in de wandelwagen…
matteo ging met ruim 9 maand over naar het buggygedeelte
Joy was ruim 8 en halve maand toen ze in de buggy ging. In april dus lekker de lente in haha.
Ze was met precies 9maanden trouwens 71cm en 9kg. (zie ik net in het cb boekje) Ter vergelijking misschien!
Tessa zat ook met een maand of 5 in het buggydeel…maar idd ook zo plat mogenlijk… tot ze zichzelf omhoog ging hijsen en rechtop gign proberen te zitten toen heb ik haar iets meer omhoog gezet, maar steeds maar een klein stukje…
Joyce ligt nog prima al is ze nu net zo groot als Tessa op dezelfde leeftijd.
@KleinBloemetje wrote:
Joy was ruim 8 en halve maand toen ze in de buggy ging. In april dus lekker de lente in haha.
Ze was met precies 9maanden trouwens 71cm en 9kg. (zie ik net in het cb boekje) Ter vergelijking misschien!
Welke wagen heb jij? Mijn dochter is nu 64 cm. Wij hebben een mutsy.
Lenn past met zijn 58cm nog wel even in de wagenbak (zie boven zn hoofdje ruimte genoeg, ik heb een Joolz Bloom)… het pak daarentegen wordt wél echt te klein :mrgreen:
alissa was 6 maanden toen ze in de buggy zit van de inderwagen ging ,ik heb een mutsy en daar kon ze vrij lang in :think:
Djanel was 3 weken geleden 61cm, volgende week moet ik weer naar het CB dus ik ben benieuwd hoelang hij nu is.
Ik heb een Bugaboo Gecko en die hebben best grote bakken maar ik ben benieuwd of Djanel er tot 6 maanden in kan. Maar ik hou hem er zo lang mogelijk in…
@mosje wrote:
@KleinBloemetje wrote:Tja goede vraag hahaha! Het was niet zo super bekende. Volgens mij van topmark maar niet die je ziet als je google doet.Joy was ruim 8 en halve maand toen ze in de buggy ging. In april dus lekker de lente in haha.
Welke wagen heb jij? Mijn dochter is nu 64 cm. Wij hebben een mutsy.
Met van die grote wielen er onder! Een blauwe. Zal het eens moeten opzoeken beneden in de berging. Had hem overgekocht van iemand voor weinig omdat hij nog als nieuw was. O en de wagen was zo ideaal ivm die grote bak ja!
Ik merkte aan marit dat ze het gewoon niet meer leuk vondt! eenmaal in d ebuggy kon ze veel meer bekijken en was het weer gezellig buiten wandelen :mrgreen:
Sam sinds afgelopen weekend in de wandelwagen. Heb een Stokke, dus ook het buggy gedeelte kan liggend. Nou is Sam ook wel een lange lummel hoor, met 4 maanden 67 cm.
Tyas is morgen 8 maanden en moet nog steeds ombouwen :oops:
Hier een Stokke en Aisah heeft tot 6 maand, 2 weken in de wagenbak gelegen en hij is een flinke jongen :thumbup:
Mijn oudste trouwens ook tot 6 maanden… :thumbup:
Lev; bugaboo, 7 maanden.
Anna Sofie; maxi speedi (zelfde als quinny); 7 maanden.
IK heb een koelstra flexxo en die heeft een hele grote kinderwagenbak
Lucas tot 4 maanden, maar dat kwam meer omdat hij altijd krijste in de bak, en toen ik de kinderwagen omgebouwd had kon hij van alles zien en was hij rustig. Deze wandelwagen had wel een hele goede ligstand, zodat hij helemaal plat kon.
Pepijn heeft tot zijn 9 maanden in de bak gelegen.
Thymen lag met vijf maanden in de buggy inzet; indd in de ligstand en met verkleiner (Quinny) dat gaat prima; nu maar hopen dat het mooie weer doorzet!
hier ook een lang mannetje hij is nu 2 maanden en al 60 cm. dus ik denk dat hij er ook al met 4 maanden uit is gegroeid maar met de ligstand van je buggy kan het geen kwaad hoor om ze erin te zetten trouwens jesse is nu al erg nieuwschirig dus dat zal ook wel een rede worden dat hij dan al in zijn buggy deel wil zitten