wanneer in 'gewone' buggy

hallo,

Seline zit nu nog in het zitgedeelte v.d. Wandelwagen. Wij hebben echter ook een meerstanden buggy. Die kan bijna plat. wanneer kan ze daar in?

het scheelt ons nogal wat ruimte als de grote wagen weg kan…

Tnx!

Ingrid

ik heb de wandelwagen wel 3,5 jaar gebruikt. En de buggy daarnaast ook vanaf, ik denk 1 a 1,5 jaar ongeveer. Gewoon voor t gebruiksgemak. En de wandelwagen (zitgedeelte dus) nam ik mee rondom huis en voor langere afstanden. Het was zo’n fijne wagen dat ik er geen afscheid van wilde nemen. :smiley:

Daar kan ze nu al in, tenminste Juul en Imme zaten op die leeftijd wel eens in de buggy en dat ging heel goed. Ik moet er wel bij zeggen, de buggy die we hebben kun je wel goed instellen bij kleine kindjes…

Riley zit er in sinds 11 maanden, eigenlijk niet omdat we dit wilden, maar de band van de wagen was lek.

Jill is vanaf 9 maanden meegegaan in de gewone buggy als we boodschappen gingen doen o.i.d…

Voor de grotere wandel-afstanden gaat nog wel de gewone wandelwagen mee, dat is toch net even iets comfortabeler (ook voor mij :mrgreen: )

Heb een Titanium Baby buggy, 5 standen dus kan ook helemaal plat. :thumbup:

@Paco wrote:

Jill is vanaf 9 maanden meegegaan in de gewone buggy als we boodschappen gingen doen o.i.d…

Voor de grotere wandel-afstanden gaat nog wel de gewone wandelwagen mee, dat is toch net even iets comfortabeler (ook voor mij :mrgreen: )

Heb een Titanium Baby buggy, 5 standen dus kan ook helemaal plat. :thumbup:

hier precies hetzelfde!!

ook wij gebruiken de titanium buggy voor korte afstanden!

(onze kindjes zijn bijna even oud :inlove: )

inderdaad, Jill is 4 dagen jonger :inlove:

Liv ging met 6/7 maanden, maar t idee dat t nog wat te vroeg was, want ze vond met dr gezicht van me af zitten toch ni zo fijn.

Seline zit sowieso met haar gezicht van mij af. Ook in de ‘luxere’ buggy.

De ‘gewone’ buggy van ons kan bijna plat. Ze ligt er goed in dus ik denk dat we het maar eens gaan proberen!

Bedankt meiden voor de ervaringen!

Onze dochter zat er ook al in vanaf 7 maanden ofzo

Onze dochter zat erin toen ze bijna 8 maanden was, maar volgens de ’ handleiding’ is de buggy geschikt vanaf de geboorte. De wandelwagen lijkt me wel wat comfortabeler voor een kindje; zeker voor een pasgeboren baby…

In de gewone wagen zit een goede vering en de buggy vind ik erg handig voor kleine stukjes omdat hij te zwaar wordt als ik even naar school moet vanaf de auto of een winkel. Ook voor op de fiets is de gewone buggy super, maar voor langere afstanden gebruik ik zolang ze nog niet lang kunnen lopen een gewone wandelwagen. Bij mijn andere kids tot bijna 4 jaar gebruikt.

hier zat mijn dochter er ook rond 6 mnd al in die wilde rond kijken!!

maar zodra ze een beetje kunnen zitten mag t al volgens mij

en je hebt er een met verschillende standen dus kan je m altijd nog plat leggen als jij denkt dat je kleine dat prettiger vind!!

Nienke zit nu ook gewoon in de buggy…Mooi makkelijk! :mrgreen: