Wanneer in een groter bed?

Nou ik had vanmorgen ineens de ingeving van een wieg idd! Ik dacht da’s natuurlijk ideaal als overbruggingsperiode! Mocht Jayden als deze 2e baby uit de wieg moet nog niet in een groter bed willen (of dat ik dat niet wil :angel: ) dan is een extra ledikantje idd zo gekocht. M’n man vond het ook wel een goed idee gelukkig :mrgreen: Dus denk dat we het zo doen!



Dank voor je antwoord! :thumbup:

Hey, hier hetzelfde ‘probleem’ toen ik zwanger was van 2e (zie onder).

We hebben uiteindelijk toch gekozen voor peuterbed zodat de baby zijn ledikant zou krijgen. We hebben hier wel even over na moeten denken en KOK heb ik ook even raadpleegt :wink: maar de ervaringen hier zijn zo wisselend, dat we gewoon op onze gevoel afgingen. Wij besloten dat hij naar peuterbed ging met ongeveer 7 maanden zwangerschap. Hij liep al met 12 maanden, dus dat scheelt. Hij kan makkelijk op en af klimmen. De overstap ging wel gepaard met 2 moeilijke eerste avonden, maar dat ging eigenlijk goed. Hij is nooit eraf gevallen en is nu allang helemaal gewend.

J wordt volgende week 2 en we krijgen van mijn ouders een halfhoogslaper. De bedoeling is dat Jesse zodra zijn kamer klaar is op dat bed gaat slapen. Is het echt nodig het ledikantje eerst nog mee te verhuizen naar zijn nieuwe kamer of andersoms zijn nieuw bed op “oude kamer”.



We willen geen tweede ledikantje kopen maar de overgang moet welsoepel en rustig verlopen



Getty

Het is zover…Jayden ligt voor het eerst in z’n juniorbedje, en ik vind het doodeng :shifty: Hij ligt er zo’n half uur in, en tot nu toe is het stil. Hopelijk gaat het goed, en is dit mss wel de remedie tegen al die onrustige nachten van de afgelopen tijd :pray:

Denk niet dat ik rustig slaap vannacht, ga zo maar ff kijken ook :shifty:

Dat lijkt mij ook spannend ja. Ben benieuwd hoe het gaat.



Hier is de hoogslaper van de baan. We hebben geld gekregen en we gaan een gewoon bed kopen. Eerst moet hier alles weer rustig zijn en dan gaan we met de kamers aan de slag



Groetjes Getty