Vanaf wanneer gebruiken jullie de wandelwagen?
Ons kleine ventje wil niet meer in de draagmand want dan kan hij niets zien. Dus als we nu ergens heen gaan gebruiken we de maxi cosy zodat hij rustig om zich heen kan kijken. Maar ik maak me daar een beetje zorgen om omdat dit niet goed zou zijn voor zijn rugje. Maar voor de wandelwagen is hij nog een beetje klein denk ik… Vanaf wanneer gebruiken jullie toch de wandelwagen? Wij hebben de maxi cosy mura.
Groetjes
Nou, 6 maanden… knap hoor… sommige hier op kok hebben beeb al met 2 maanen erin :silenced: :silenced: :silenced:
Ik heb ze zelf ook met 6 maanden overgedaan… niet omdat de bak te klein was maar ook omdat ze zich niet meer amuseerden in de wagenbak… telkens met t hoofd omhoog en over de rand willen spieken… :mrgreen:
Een tijdje geleden heb ik die vraag ook gesteld, omdat onze kleine man van 5 maanden er niet meer in wilde. HIj zit sindsdien in de wandelwagen. En dat gaat prima. De zak was met die erge kou wel te koud, dus heb ik er een extra deken bijgedaan. En de dikke jas natuurlijk :thumbup: Hij vindt het prachtig :mrgreen:
Wij hebben een klein uitgevallen meisje :inlove:
Ik heb haar met 6 maanden in de wandelwagen gedaan, wel in de ligstand en naar mij toe gericht.
In mijn geval werd het toen net zomer en was het al behoorlijk warm en ze zweette als een otter in die benauwde bak. Als ik de kap naar beneden deed voor frisse lucht, lag ze recht in de zon te koekeloeren 8)
fenne lag/zat er ook met 5 maanden in! :thumbup:
Deze pruts is afwachten, ligt er nu al niet graag in :roll:
Toevallig net een nieuwe gekocht…
Ruben is bijna 6 maanden… :mrgreen:
Onze Stan ligt er vanaf gisteren in… :thumbup: Hij vindt het geweldig!
Wij hebben de bugaboo.
Ik geloof dat ik Sven met 5,5 Ã 6 maanden in de wandelwagenzit
heb gedaan.
Hij lag echt klem…maar hij vond het nog wel best hoor dat liggen.
Maar nu dat zitten vind ie nog geweldiger. HIj zit met z’n gezicht
naar mij toe gelukkig en hij kijkt z’n ogen uit wat ie allemaal
ziet buiten!!
jayden ligt al vanaf t begin in de bugaboo wandelwagen
die kan helemaal plat , en ik gebruik hem maar kort want heb ook mn draagdoek
Amy is nu 5,5 maand, denk dat ze voorlopog nog even in de wagenbak ligt. Ze valt heel vaak nog in de bak in slaap. Als ze wel wakker is en wil wat meer zien, zet ik de kap even open.
Ze vind het nog wel prima zo.
volgens mij Dave al met 4 of 5 mnd… maar ja hij was ook een grote beer…dus hij paste echt niet meer in de bak…
en niet veel later niet meer in de maxi cosi… :roll:
Zag vandaag met pijn in mijn hart dat de kleine man te groot wordt voor de bak. Dus hij zal over moeten… Maar hij zelf vind het wel best volgens mij… Ligt gewoon lekker te kijken en valt nog steeds lekker in slaap…
Vind zelf wel beetje jammer dat hij over moet… zucht mijn kleine mannetje wordt groot
Lot ging met krap 6 maanden de wandelwagen in, nu merk ik dat Fien er ook langzaam uit begint te groeien.
groetjes Merel.
Damian was ook een maand of 5 toen hij over ging omdat hij er bijna niet meer in paste
Bedankt voor jullie reacties!
Gisteren gaan shoppen en voor de eerste keer ging mijn kleine ventje dus de wandelwagen in… Het is prima gegaan!
Ik vond hem nog een beetje klein om daarin te zitten en de riempjes om hem vast te maken zijn nog zo breed op zijn schoudertjes maar hij vond het super!
Hij kon alles zien rondom hem, pret dat hij had :inlove: Hij wou de hele tijd rechtop zitten om te kunnen kijken… :lol:
Ooh … Wat worden ze toch snel groot…
Groetjes!
Wij hebben Lars met 4 maanden in de wandelwagen (Quinny) gedaan. Hij zat echt krap in de kinderwagenbak.
Nu moet ik wel zeggen dat de wandelwagen 3 standen heeft. Zitten, hangen (half zittend/half liggend) en liggen. Wij hebben de stand op hangen staan. En naar ons toegericht.
Hij vindt het helemaal geweldig.
En vanaf wanneer mogen ze dan in een compactere buggy?