Oja, Eva heet geen peuterbed, dat vind ik echt geldverkwisting.
Ze heeft een wit bed van Ikea, 80X200 met 3 grote laden eronder. Superbed :thumbup: (Ik ken heel veel kinderen met dit bed :mrgreen: )
Hier precies zo. Ik vond een peuterbed ook niks. Omdat je later toch weer een groot bed aan moet schaffen. Dus ik kocht het gelijk goed. Scheeld weer een aankoop.
ik ga denk ik voor een meegroeibed, als de tijd rijp is. Nano heeft niet zo’n grote kamer, zeg maar rustig een kleine kamer, dus het lijkt me fijn zo lang het nog kan een kleiner bed neer te zetten (+ dat ik het veel knusser vind; nog even een kleiner bedje ipv meteen zo’n grote joekel). Andere optie is de omdraaihoogslaper van de ikea, want dat is natuurlijk ook als ie groter is een goede ruimtebespaarder, maar als nano groot is, wonen wij natuurlijk al lang in een kasteel… :think:
Wij hebben Eva’s voeteneinde opgevuld met een levensgrote beer en een stuk of wat gekleurde kussens. Heel knus dus.Ze komt er niet aan hoor, ze blijft heel braaf in bed liggen.
We hadden verwacht dat ze zou gaan spoken maar ze blijft keurig in bed.
Maar ik kan me voorstellen dat het verleidelijk is voor somiige kinderen.
Hij klom zelf te pas en te onpas uit zijn ledikantje. Vandaar de overstap naar het grote bed. Had hij dat niet gedaan, was hij nog in zijn ledikant gebleven…