Wanneer hebben jullie de kaartjes opgeborgen?

De titel zegt het al. Ik zou graag willen weten wanneer jullie de kaartjes waarin jullie gefeliciteerd werden met de geboorte van jullie eerste kind hebben opgeborgen. Bij ons (ruim 4 maanden na de geboorte) hangen ze nog steeds. Ik vind het nog steeds leuk om de kaarten te zien en ze zitten niet in de weg. Wanneer ik ze ga opbergen weet ik niet. Waarschijnlijk als ze gaat kruipen, maar het kan ook eerder of later.

Na de kraamtijd. Maar heb ze wel bewaard in een box met joy dr geboorte kaartje er ook in, en dr bandje van het ziekenhuis, de kaartjes, geboortekaartje etc. Dus kijk er nog wel is in maar laten hangen alleen in de kraamtijd dus wel 6weken he :wink: Niet tot de kraamhulp weg was.

Wij hebben ze eerst opgehangen gehad, maar na de kraamtijd (2 weken dus maar ofzo) heb ik een heel mooie ordner gekregen met fotobladen erin en een hele rol dubbelzijdige plakkers… steeds als we er nog 1 bijkregen plakte ik ze in. Uiteindelijk allemaal.

Als er nog visite kwam lag dat boek op tafel en kon iedereen kijken. Zo heeft men ze meer bekeken dan wanneer ik ze had laten hangen.



De kids hebben later ook nog wel eens gekeken naar al die kaartjes ter ere van hen :inlove:

Dat is een leuke manier om ze te laten zien Cell. Misschien ga ik dat ook doen.

Zowel bij Saba als bij Tosca heb ik de kaartjes opgeruimd (ze hingen aan lintjes in de huiskamer… erg cliché :wink: ) een dag voordat ik weer aan het werk ging. Als ‘afsluiter’ van het zwangerschapsverlof. En direct ingeplakt in een fotoalbum. Altijd leuk voor later. Sommige kaartjes zijn erg ontroerend, of enorm grappig geweest.

Bij mij hingen ze in de slaapkamer aan een ketting met knijpertjes eraan van de xenos :thumbup: handig ding!

Mijn slaapkamer is grijs met roze dus ze paste er mooi bij en Celiza vond het leuk om naar te kijken,vooral de verspringende schaduw ervan als de tv aan stond :lol:

Ik heb ze pas weg gehaald…waren wel stofnesten :sick: nooit eraan gedacht ze af te stoffen :oops:

Ze zitten in een doosje nu.

Ongeveer met 3 maanden hebben we de kaartjes weggehaald maar het geboorte kaartje staat er nog gewoon en die laat ik er ook nog even, want vind 'em mooi…Angelina is nu bijna 4 maandjes oud.



Mar.

Heb ze twee mnd na de geboorte weggedaan in een herinneringsdoos, samen met het geboortekaartje (staat ook nog wel in de linving), suikerbonen, …

Na 6 weken heb ik ze in een ordner gedaan. Geplakt op foto papier met zo’n folieblad er steeds tussen.

Ik vind het meteen lekker leeg in huis, haha de kaartjes en de slingers maakte het toch wel erg druk in huis.

Ik heb gestemd, nadat de meeste visite geweest was.

Heb ze denk ik zo’n maand laten hangen. En toen alles in geplakt in een fotoalbum voor Sam! :thumbup:

Ik weet het niet eens meer zeker :oops: , maar zo ongeveer toen de meeste ‘‘belangrijke’’ visite geweest was.



Ik heb alle kaartjes ingeplakt in albums. Leuk voor later.





Ook de kaartjes voor zijn 1e verjaardag heb ik allemaal bewaard. (maar nog steeds niet ingeplakt 8) )

Bij de eerste twee had ik ze nog op de deur van mijn slaapkamer gehangen en na de kraamtijd weggehaald, bij mijn derde heb ik ze niet eens opgehangen maar had ik ze op een stapeltje op mijn nachtkastje liggen (en later beneden op het dressoir).

Tijdens de kraamweek, daarna heb ik ze opgeborgen…



De geboortekaartjes zitten in een lijstje, die hang ik als ik verhuisd ben op mijn slaapkamer…

Wij hebben ze na de kraamtijd opgeborgen. Ze liggen nu in een mand te wachten op inplakken. Ik ben al wel gestart, maar heb nog geen zin, tijd gevonden om verder te plakken… ik vind het echte voor later wel een leuk aandenken.

Na de kraamtijd opgeborgen!

Ik heb ze vereeuwigd door er leuke dingetje af te knippen en deze in het foto-album van Esmee te verwerken. Misschien een tip? Anders liggen ze maar weg te roesten in een kastje.

na 6 maanden hingen ze er nog :mrgreen:

ik vond het ook zo leuk om er naar te kijken

Toen ik weer ging werken, toen pakte ik voor mijn gevoel het dagelijkse leven weer op.

hoi



hier zijn ze naar de kraamtijd of na de laatste visite in de fotoalbum geplakt.



ben wel benieuwt wie die ene stemmer is die ze nog steeds heeft hangen hahahaha

Ik heb ze direct toen de kraamverzorgster wegging opgeborgen.



Gek werd ik er van. Niet van de kaarten zelf maar de drukte die het gaf in de huiskamer.



Dus hier, na de kraamtijd.