Wanneer hadden jullie alles klaar?

Hoi



Mijn vraag is de volgende; misschien ben ik heel naief, maar wij hebben zo goed als alles klaar voor de geboorte van onze kleine, maar nog niet alles. Ik moet nog een aantal dingetjes hebben van de uitzetlijst.



Het kamertje is bv al wel klaar, dus ik heb zoiets van; mocht het te vroeg komen (verwachte datum is 12 april) dan heeft het heerlijk ledikantje om in te liggen en kan het lekker in bad enz. enz. Maar ik moet bv nog een lamp hebben en iets voor aan de muur. Ook een verzorgingstas heb ik bv nog niet.



Ik werk momenteel nog (nog 2 daagjes!!! en dan lekker verlof). Ik had me voorgenomen de laatste dingetjes aan te schaffen op het moment dat ik met verlof ga. We hebben ook nog geen definitieve keus gemaakt voor een geboortekaartje.



Nou zijn er 1 of 2 mensen in mijn omgeving die zoiets hebben van; goh heb je dit of dat nog niet? Maar ik denk dan; wat moet ik dan, 4 weken gaan zitten wachten totdat de kleine zich aandient. Ik realiseer me dat het natuurlijk eerder kan komen.

Dus ik vraag me af; ben ik laat of valt dat nog wel mee? Hoe zit dat bij jullie??

Welnee meis, het klinkt mij al vrij ‘klaar’ in de oren.

Het is juist goed om tijdens je verlof nog dingetjes te kunnen regelen, voor hetzelfde geld ga je 14 dagen over tijd en dan heb je niets om handen.

Het belangrijkste is klaar zo te lezen dus niets van anderen aantrekken :-*

zo te horen heb je de belangrijkste dingen echt wel klaar.

nu lekker rustig aan doen alles op je gemakje.

is er na de geboorte nog iets wat er moet gebeuren of iets wat er moet komen, dan is dat dan echt wel heel snel geregeld

De belangrijkste dingen heb je allemaal klaar. Dus ik zou me geen zorgen maken hoor.

Komt je kindje dan eerder dan is alles af en de details kan je dan later nog wel invullen.

Ach iedereen doet het toch op zijn eigen manier!!!



Je hebt de belangrijkste dingen klaar! Een verzorgingstas bijvoorbeeld, heb je ook nog echt niet nodig in de eerste dagen (mocht het zo zijn dat je morgen ineens bevalt!) en mocht je hem wel nodig hebben, kun je ook even een andere tas gebruiken!



Geen zorgen hoor!!!



En met de eerste was ik erg ongeduldig (wanneer niet :oops: ). Ik had alles klaar met 24 weken…nu moet ik nog beginnen aan de babykamer!!



En ik vind het helemaal niet klinken alsof je niet klaar bent! Je hoeft ook nog niet klaar te zijn!! Je hebt in ieder geval nog een week, voor spullen die absoluut niet persé noodzakelijk zijn!!!

Zo te horen heb je het belangrijkste wel klaar hoor!

die verzorgingstas of lamp kun je altijd nog halen, daar kun je zelfs eerst nog wel zonder.



Wij hadden eerst ook geen verzorgingstas, maar gebruikten gewoon iets anders. Pas toen ik een leuke tegen kwam in de aanbieding heb ik hem meegenomen.



Succes!

bij damian haddden we alles vrij snel.maar die had ook geen eigenkamertje.en nu moeten we nog beginnen

:oops: :oops: de dag voor sil geboren is hebben we pas het bedje opgehaald, ach nouja toch nog op tijd ja :mrgreen:

Nou volgens mij ben je er ook wel klaar voor hoor. Kamertje is er. Een lamp en andere kleine dingen heb je nog zo gekocht.

Ik had met Kirsten ook alles vroeg klaar, volgens mij al voor de 6e maand alles uitgezocht en wel. Nu heb ik ook niet zoveel haast. Maarja wij hebben het meeste nu dan ook wel in huis van Kirsten nog.

Ons streven is om zowel baby als Nova’s kamer voor onze vakantie af te hebben. Mijn verlof gaat dan ook in en dan heb ik in mn verlof de tijd om laatste kleine dingetjes te doen maar voornamelijk voor Nova! Ik ben dan een week of 33/34 zwanger…

nog niks klaar, ons huis stat te koop, en we hopen voor die tijd nog te kunnen verhuizen.

Hè hè, eindelijk verlof, héérlijk!



Bedankt voor jullie reacties trouwens. En ach ik ga me gewoon niet druk maken!

De geboortekaartjes zijn nu ook uitgekozen dus dat kan weer van het lijstje. Tja ik sta nl hier thuis bekend als de lijstjesvrouw… Mijn man (sinds kort want 20-02 getrouwd :smiley: ) heeft zelfs op het wijsje van Zeg ken jij de mosselman de volgende tekst gemaakt :oops: :



Zeg,

ken jij de lijstjesvrouw, de lijstjesvrouw, de lijstjesvrouw?

Zeg,

ken jij de lijstjesvrouw?

Zij woont op nummer elf!



Belachelijk nietwaar :think: :slight_smile:

:lol: