Wanneer gingen jullie kids kruipen ? echt vooruit zeg maar
Simone “kruipt” achteruit … :think: en wordt dan erg boos omdat ze steeds verder van een speelgoedje of i.d af gaat.
( ze is nu net 10 mnd )
Mara kon al een tijdje kruipen, maar heeft pas sinds een week ontdekt dat het leuk is en nu doet ze het toch wel af en toe. :roll:
Met 6 maand en 3 weken :inlove:
met 9 maanden vooruit
een week later stond ie :wall: :mrgreen:
Sinds vorige maand ergens.
Mijn oudste heeft nooit echt gekropen… Sommige kinderen slaan het gewoon over…
telt buikschuiven ook? Dan 8,5 maand :inlove:
Met 9.5 mnd ging Kaylee tijgeren.
Met 1 jaar en 3 dagen vond ze dat kruipen ook wel kon.
Ze stond al en liep al rond de tafel voor ze kon tijgeren trouwens.
Joost is vanaf 8 maanden gaan tijgeren. Ik had het eigenlijk al opgegeven…dacht dat hij niet meer zou gaan kruipen, maar met 10 maanden is hij gaan staan en vond hij het ook direct tijd om van het tijgeren over te gaan naar kruipen.
Anoek kroop met een maand of 6,5 …zoiets…paar weken later ging ze ook al staan :o (en nu loopt ze nog steeds niet :lol: ) :lol:
6 maanden en netjes op handen en knieen en… vooruit! :inlove:
Noa kruipt nu nog niet, en ze is al 11 maanden. :eh:
Achteruit tijgeren doet ze al zo’n drie maanden nu, maar ze weet de vooruit gewoon niet te vinden…
Wel begint ze nu op te trekken en staan vindt ze nu helemaal het einde, dus het zou me niks verbazen als ze het kruipen overslaat.
mmm onze dochter is 8,5 maand en ligt het liefst op haar rug. Rollen??? heeft ze een paar keer gedaan toen ze 6 maanden oud was (zowel van de buik naar de rug als andersom) tja… en toen hield het op. Ze heeft nu al een maand of 2 niet gerold.
Ik vraag me af of ze ooit gaat kruipen
Noor kroop toen ze 9 maanden was, sinds twee weken kan ze los lopen :inlove:
mischa tijgert vanaf 6,5 maand.
Bas tijgert nu vanaf gisteravond
Sinds vorige week kruipt Noa eindelijk. Ze is bijna 15 maanden. Ze heeft nooit getijgerd en alleen maar een beetje achteruit geschoven. Ze wilde alleen maar zitten. OP vakantie heeft ze het licht gezien, zullen we maar zeggen.
oke, geen touw aan vast te knopen dus
wat een verschil he ! ik las al wel idd dat sommige baby’s het “gewoon” overslaan en dan gaan staan/lopen.
'k heb het idee dat Simone wel graag wil kruipen maar ze kan zoals iemand het hier al zei haar “vooruit” inderdaad niet vinden :wall:
nog tips om het leren kruipen een handje te helpen ?
we hebben beneden een tegelvloer en boven ( laminaat ) zie ik toch wel verschil … ze beweegt dan wat makkelijker.
alvast bedankt voor jullie reacties in ieder geval :thumbup:
Precies met 6 maanden toen we op vakantie waren.
Overigens kruipen kinderen makkelijker op tapijt dan op een gladde ondergrond.
Sam tijgert, vanaf ongeveer 7,5 maand! :thumbup:
Lucas ging kruipen met 9 maanden en Pepijn met bijna 11 maanden