Hier in huis gaat het redelijk goed met de zindelijkheid maar op het KDV dus totaal niet.
Hij poept en plast gewoon in zijn onderbroek met als resultaat dat hij daar weer in een luier gehesen word.
Ben ik te ongeduldig of is dit ook een kwestie van wennen voor hem?
Het lijkt er sterk op dat hij domweg geen tijd heeft op het kdv, alsof hij het dan vergeet of zo.
Hij plast of poept dan en gaat vervolgens naar de badkamer om zelluf ‘schoon te maken’ :roll:
Iemand???
met dat zelfde probleem zit brit ook mee
ze plast op de wc maar poepen homaar
en op het kinderdagverblijf hebben ze wel tijd
vreemd dat hij een luier om krijgt
ze hebben zeker te weinig personeel
Ik vind het zeker raar dat ze hem nog een luier om doen. Ik zou met ze overleggen: laat ze hem geen luier omdoen, want dat ondermijnt jouw training!
@Suwanna wrote:
Ik vind het zeker raar dat ze hem nog een luier om doen. Ik zou met ze overleggen: laat ze hem geen luier omdoen, want dat ondermijnt jouw training!
Dat doen ze dus omdat hij steeds in zijn broek poept.
Hij heeft het zelfs gepresteerd om twee keer op één dag in zijn broek te poepen en op een groep met 14 kinderen twee keer moeten verschonen en douchen…
Hij krijgt ook maar 1 stel schone kleren per dag mee dus ze proberen het wel.
Ik snap alleen niet dat hij niet leert van zijn vieze broek…
Zou het niet kunnen zijn dat hij zichzelf op het KDV geen tijd gunt om naar de wc te gaan? Dat hij veel te veel in zijn spel zit om er zelf aan te denken zeg maar.
Misschien zou je kunnen proberen om met het KDV af te spreken dat ze hem om de zoveel tijd even een seintje geven om naar de wc te gaan. Of doen ze dat al? In het begin kan dat dan beter even te vaak dan te weinig zijn. Hij moet dan leren zich uit z’n spel los te maken.
Ik hoop dat het snel gaat lukken!
Dit proberen we regelmatig Tamma, het probleem is dat hij zichzelf écht geen tijd geeft, hij roept gewoon dat zijn piemel stuk is en gaat vervolgens niet :wall:
Het is gewoon een maf kind dat meer tijd nodig heeft denk ik…
thuis is het rustiger ook en op het KDV is er zoveel om hem heen, andere kindjes en zoveel leuke dingen en zoveel te zien en te spelen dat daar de aandacht naartoe gaat en de wc wordt vergeten…
het komt vanzelf wel, hij gaat het steeds beter leren hij is ook nog nog maar 3 en doet het al heel goed, maar duurt gewoon even voordat ze het helemaal goed onder de knie hebben en ook de aandrang voelen op tijd
Nou Heleen…hij zit dus niet meer op een kdv en de rust werkt dus wel!
Hij is sinds donderdag overdag droog!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:dance: :dance: :dance:
goed zo ryan