Wanneer en wat trakteren bij afscheid op werk?

A.s. Dinsdag ben ik voor het laatst op mijn werk, omdat ik een nieuwe baan heb. Morgen is mijn eenna laatste dag. Dinsdag wordt er taart voor mij en de afdeling geregeld door de afdeling. Ik wil perse niet morgen trakteren, omdat er ook al iemand anders weggaat, waar morgen een traktatie voor zal zijn. Is het gek dat als ik half november nog een keer op de koffie ga, ik dan trakteer? En wat zal ik trakteren? Hebben jullie een origineel idee? Ik heb 8 jaar in de organisatie gewerkt en kan de laatste tijd erg goed opschieten met veel van mijn collega’s… Dus ik wil van mijn kant ook een blijk van waardering geven…

Groetjes,

Viratine

ALs er al wordt getrakteerd is het inderdaad wel een beetje teveel om ook nog wat te doen. Misschien kun je een leuke plant voor de afdeling geven ? Of een paar nieuwe mokken voor de koffie ?

Ik denk dat als je ervoor kiest om in november nog eens op de koffie te gaan, dat dat er helemaal niet van komt. Je wordt dan wel weer opgeslokt door je nieuwe baan en andere dingen.

Succes in ieder geval met alles :thumbup:

of koop een of andere scheurkalender voor 2008.

Wij beleven dagelijks ons coachingsmoment vanwege zo’n kreng 8)

Ik zou zelf geen traktatie meer doen, want er wordt toch al wat geregeld. Een plant o.i.d. geven is wel een leuk idee.