wanneer eisprong na miskraam?

Hallo allemaal,

op 27 september heb ik een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap. Op 8 oktober ben ik alsnog gecureteerd ivm een incomplete miskraam. In eerste instantie wilde ik niet snel zwanger worden maar nu heb ik het idee er wel weer klaar voor te zijn. Mijn eerste ongi kreeg ik 6,5 week na de curetage.

Nu ben ik met ovulatie testen begonnen om alles weer een beetje inzichtelijk te krijgen zeg maar maar volgens de test heb ik nog steeds geen eisprong gehad. Heeft iemand ervaring hiermee? Is het normaal dat je na een curetage eerst geen eisprong kan hebben na je eerste ongi?

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Gr Wendy

Hallo, Wendy .

Spijtig van je miskraam te lezen.

Helaas heeft het jou ook moeten overkomen, het isniet niks geestelijk niet en lichamelijk al helemala een opdonder.

Zo ook dus heel duidelijk en ws met name ook op je cyclus. Deze kan geheel in de war zijn de 1e paar menstruaties die volgen na een mk volledig dan wel onvolledig ( zoals bij jou.)

Het kanbest zijn dat je eisprong nog komt, al geweest is maar te vroeg, of eeen overslaat na al die poespas in je lichaam en met je hormonen.

Ik kan je niet vertellen wanneer jouw lichaam herstelt en wanneer jouw hormoonhuishouding weer optimaal is om goed en naar behoren zoals jij gewent bent te functioneren.

Ik hoop dat sit spoedig is zodat je weer voor ene kindje/zwangerschap kunt gaan.

Heel veel sterkte en succes en alle goeds gewenst bianca.,

Hoi Bianca en de rest van de lezers,

bedankt voor je reactie. Het zal wel de hormoonhuishouding zijn maar je maakt je toch onbewust druk van kan ik nog wel zwanger worden en blijven.

Ik moet gewoon even geduldig afwachten en dan komt de tijd wel weer dat mijn lichaam er weer klaar voor is. Maarja, geduld heb ik helaas niet :wall:

We zullen zien wat de toekomst voor ons in petto heeft. Fijn dat er zo’n forum bestaat waar mensen lid van zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. Geeft me veel steun!

Gr Wendy

Hoi,

Na mijn miskraam en ook na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap was mijn cyclus weer snel op gang. Wel ontdekte ik door ovulatietesten dat ik 16 dagen voor mijn NOD een eisprong heb. Het kan dus ook anders zijn dan je zelf had bedacht qua tijdstip zeg maar.

Op welke dag zit je dan nu? We hebben ook een topic ‘zwanger worden na miskraam’, misschien wil je daar ook meekletsen?

Suc6 en sterkte nog natuurlijk.

Gr.

Ineke

hey ineke had ik niet eens bij nagedacht “ons eigen” topic te noemen , ik bedoel dus het topic waar ik zelf bij typ :roll: muts die ik ben

ow enneuh wendy je bent welkom om mee te kletsen :-*

hey meiden

ik ga ook eens bij jullie loeren…had jullie nog niet ontdekt! :oops:

Gr Wendy

hier is de link meis

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=24777&start=945