Wanneer eerste keer ongesteld bij geven BV?

De vraag zegt het eigenlijk als, was even benieuwd wanneer het hij jullie weer opgang kwam. Was dit hefttig of juist niet?

Ik ben deze week voor het eerst ongesteld geworden, maar dat is minimaal.

bij mij kwam het na een jaar opgang…idd ook heel licht…daarna weet ik t niet…zie banner :wink:

Na 4-5 weken, ik was net klaar met vloeien van de bevalling en toen deed ik dat nog eens dunnetjes over :evil: Was echt verschrikkelijk, ik had kennissen op bezoek voor kraamvisite en ik kon ze de deur wel uitkijken! Omdat ik voelde dat het aan alle kanten fout ging.

En dat was bij volledige bv :wink: dus dat is geen garantie helaas

Ik heb nog geen menstruatie weer gehad. Dus ik kan het je niet vertellen. Ik ben ook wel benieuwd wanneer dat weer komt en of het dan lichter of zwaarder is als voorheen.

Ik geef nog zo’n 4-5x BV per dag (incl. nachtvoeding)

Bij de oudste slechts 7 weken bv gegeven en werd na 4 maand weer ongesteld.

De andere heren heb lang bv gehad of krijgen nog (de jongste dus).

Bij de 2e werd ik na 5 maanden weer ongesteld :twisted: , bij de 3e na 8 maand en bij de jongste eh eh hij is nu bijna 9 maand en moet bijna voor de 4e of 5e keer weer worden, dus ook met 4 of 5 maand zoiets.

De 1e keer altijd vrij minimaal, maar daarna juist extra heftig leek het wel :roll: . Duurt dan een paar maand dat het weer wat normaliseert (ik hoop dat dat snel komt, want de afgelopen maanden waren hier dus juist erg heftig… gelukkig zonder de buikpijn die ik er vroeger altijd bij had, dus dat is nog weer iets).

Hier met 6 weken (volledige BV) alweer en meteen vrij regelmatig. Niet echt veel anders dan van te voren, wat minder rugpijn, verder niet dus.

Regelmaat was er hier idd direct weer.

Op de dag af 35 dagen.

Na alle zw.schappen direct weer ritme (wat ik dan weer wel fijn vindt… als het dan toch moet, dan wel graag zo duidelijk mogelijk :angel: ).

:evil: nu al…

Nog steeds niet…

Bij de eerste na 8 maanden, ik weet niet meer hoe eigenlijk… volgens mij gewoon net als anders alleen iets korter …

ik was met volledige borstvoeding beide keren weer na drie maanden ongesteld :twisted: bij ella gelijk hetzelfde als voor de zwangerschap. nu bij Lune in het begin om de twee weken en toen na drie weken heel heftig. ik hoop dat het nu weer gewoon zal zijn, want dit is geen feestje :lol:

Hier ook bij beide na 3 maanden weer ongesteld, ondanks de volledige borstvoeding :roll:

Bij zoonlief na 10 maanden weer, en meteen heel regelmatig. Bij dochterlief nog steeds niet, ze wordt bijna 1… Bij beide volledige bv incl nachtvoedingen en bijvoeding vanaf 6 maanden.

Hier nogal een extreme ervaring.

Ik gaf anderhalf jaar geleden 8 maanden bv en toen ik stopte begon ik op een ochtend toen ik in de supermarkt stond gigantisch te vloeien, het was alsof er een kraantje openstond (sorry voor details). Ik ben snel naar huis gereden maar alles was doordrenkt. Ik voelde me ook duizelig. Ik heb me meerdere malen verschoond en voelde me niet lekker worden. De oudste kinderen waren op school en ik heb mijn man gebeld en de jongste in de box gelegd. Toen op bed gaan liggen en een vriendin gebeld. Tijdens dat telefoongesprek ben ik weggevallen. Mijn man is direct naar huis gereden en vond mij bewusteloos in een plas bloed, hij heeft toen direct de ambulance gebeld en ik ben meteen naar het ziekenhuis gebracht. In de ambulance even bij gekomen, maar door het snelle en vele bloedverlies konden mijn organen het ook niet goed aan dat hoorde ik nog, ik was bang dat het niet meer goed zou komen. In het ziekenhuis ben ik bijgekomen en heb vocht en bloed bij gekregen, daarna cyclokapron gekregen (wat ik nu altijd bij me draag, het is een bloedstoller) en daarna heb ik nog weken lang op moeten knappen, want het is een giga aanslag op mijn lichaam geweest.

Ik ben altijd best heftig ongesteld, soms zelfs weken achter elkaar (ik heb een hormoonafwijking PCOS) maar hier ben ik heel erg van geschrokken. Ik ben nu ongeveer 3 maanden geleden bevallen en ben heel bang dat het weer gebeurd als ik deze keer stop, ik heb nu dus altijd pillen bij, al denk ik dat ik het pas echt eng ga vinden als ik weer stop met de bv.

Gelukkig ben ik nu wel voorbereid, al wordt het wel weer spannend.

Het kan dus ook anders, ik hoop een waarschuwing voor anderen om op tijd aan de bel te trekken.

Volledig offtopic :oops:

Marda, wat ontzettend heftig! :shock: krijg van het lezen al echt de kriebels, wat ontzettend eng moet dat geweest zijn… Voor jou, je man, die vriendin die je aan de lijn had, brrr…

Kan me heel goed indenken dat je het zelf een naar en eng idee vind om straks te stoppen, je weet gewoon niet hoe het dan weer gaat :hug: