De titel zegt het eigenlijk al, maar wanneer kreeg jullie peuter/kleuter een kussen?
Mik slaapt sinds dinsdag in een groot bed, geeft nog wat problemen met inslapen, maar slaapt verder de hele nacht door.
Hij is echt reuze trots op zijn grote bed en zijn “vernieuwde” kamer en wil dezer ook echt aan iedereen laten zien :inlove:
Ik heb allleen geen idee wanneer ons mannetje nu echt een kussen nodig heeft???
Daan slaapt nu ongeveer 3 maand in het grote bed.
En hij heeft nu sinds ongeveer 2 maand een kussen.
Ik hoorde op het CB dat je er zo lang mogelijk mee moet wachten…maar goed…het is het CB dat dat zegt he… :mrgreen:
Kiki kreeg rond haar 2,5 een kussen. Een hele platte, zo’n kinderkussen. Het ging haar meer om het idee dat er ‘iets’ lag.
Geweldige foto trouwens!! :lol:
Hier ook bij beide kids met 2,5 jaar…
ja… Wessel ook rond z’n 2,5 e…
Als ik 'm 's morgens ophaalde… lag hij altijd met z’n koppie op z’n knuffel… Dat vond ik wel een teken… Helemaal trots ook…
Anne lag al vroeg op haar knuffels, dus toen ze met ongeveer 1.5 jaar naar haar grote bed ging kreeg ze ook zo n super plat peuterkussen. Hier al vroeg een kussen dus, maar goed, anders maakte ze er zelf wel 1.
Mariano heeft nou sinds 4 weken een kussen.Wel een kinderkussen hoor van de Ikea,die zijn niet zo dik.
hier ligt sanne nu vanaf net naar haar 2e verjaardag in een groot bed en meteen met kussen het is wel een kussen specaal voor kinderen is ook niet groot en niet dik een heel soepel kussen hebben we gekocht bij leenbakker
ik kreeg ook als tip van een collega haar dochtertje viel steeds uit bed had geen kussen ze hebben toen een kussen gekocht en sinds die tijd valt ze niet meer uit bed
groetjes bianca
lieve Bianca,
Michaël heeft sinds een 2-3 maanden een kussen. Hij slaapt er zalig op !
Het is zoals Esmie ook al zei, ééntje van Ikea. Die zijn niet zo dik, die kinderkussens.
liefs
Gerda
Dank allemaal voor jullie antwoorden :-*
Hier alle 6 pas rond hun derde verjaardag een kussen. Ik wachtte altijd maar af totdat ze zelf om een kussen gingen vragen of ze gingen steevast met hun hoofd op hun knuffel slapen. Maar bij alle zes dus was dat rond de derde verjaardag en daninderdaad zo’n kinder kussen.
Mijn oudste kreeg pas met 4,5 een echt kussen net als wij.
Jeremy ligt sinds dat hij 1,5 was al in grote bed en heeft sinds December(ongeveer) een kussen in bed.
Wel een platte… hij gebruikte een knuffel als kussen, dus daarom maar overgegaan naar een echt kussen.