Wanneer een inwendige en wanneer een uitwendige echo??

@Jippo wrote:

Paschal: De allereerste keer dacht ik dat het vervelend of genant zou zijn maar het is echt peanuts! Je voelt er niks van, een uitstrijke is 1000 x erger hoor! Voor mij althans…

Toch vond ik het fijner dat ik een uitwendige kreeg hoor :thumbup:

Ik geloof wel dat het niet erg is, maar bij de keuze liever uitwendig

en dat had ook het gewenste reultaat…een vruchtje met knipperend

lichtje :thumbup:

Ach, het was mijn allereerste inwendige onderzoek van m’n hele leven en laat ik het even zo stellen: de camera was kleiner dan de maker van je beeb dussss…( nee en dan een gewone doorsnee “maat” bedoel ik) :lol:

tuurlijk het is nooit een pretje om voor een vreemde zo te moeten liggen maar ja, het is zo gebeurd en als je je beeb eenmaal ziet ben je het zo weer vergeten… :smiley:

@longlegs wrote:

Ach, het was mijn allereerste inwendige onderzoek van m’n hele leven en laat ik het even zo stellen: de camera was kleiner dan de maker van je beeb dussss…( nee en dan een gewone doorsnee “maat” bedoel ik) :lol:

tuurlijk het is nooit een pretje om voor een vreemde zo te moeten liggen maar ja, het is zo gebeurd en als je je beeb eenmaal ziet ben je het zo weer vergeten… :smiley:

:thumbup: bij mij is de keuze makkelijk …

ik kies voor inwendig, waarom … ten eerste als je strax aan het bevallen bent en je moet om het uur gekeken vorden hoeveel onsluiting ben je er al aan gewend :lol:

plus ik zie het altijd beter inwendig :lol:

ik vind het helemaal niet erg hoor, het hoort er toch gewoon bij … :eh:

ik heb zelfs nog bij 35 weken inwedig gehad om te kijken wat de BMM aan het doen was :thumbup:

Mag je ook om een echo vragen? Ik hoop namelijk echt dat ik met mijn eerste afspraak een echo (inwendig of uitwendig maakt me niet uit) krijg, ik wil graag de bevestiging zien. Maar ben zo bang dat ik er geen een krijg.

Vragen kan altijd natuurlijk, maar 'standaard ’ is met ongeveer 12 weken.

Als er geen aanleiding is voor een eerder echo (door eerdere miskraam

of missed abortion ofzo) dan zal je geen vroegere echo krijgen denk ik.

(je kunt wel een pretecho laten maken, hebben wij ook gedaan bij de eerste :mrgreen: ) maar ik zou het niet verruilen voor de 12 weken

echo omdat je daar veel meer opziet dan bij een 6, 7 of 8 weken echo.

Geduld is een schone zaak :smiley: maar moeilijk!! :wink:

@Paschal75 wrote:

Vragen kan altijd natuurlijk, maar 'standaard ’ is met ongeveer 12 weken.

Als er geen aanleiding is voor een eerder echo (door eerdere miskraam

of missed abortion ofzo) dan zal je geen vroegere echo krijgen denk ik.

(je kunt wel een pretecho laten maken, hebben wij ook gedaan bij de eerste :mrgreen: ) maar ik zou het niet verruilen voor de 12 weken

echo omdat je daar veel meer opziet dan bij een 6, 7 of 8 weken echo.

Geduld is een schone zaak :smiley: maar moeilijk!! :wink:

Ok duidelijk, en inderdaad geduld is een ontzettend schone zaak :?