Wanneer een gewoon kussen?

B´Elanna slaapt nog op zo´n dun kinderkussen. Nu zegt ze telkens dat ze niet meer lekker slaapt en een ander kussen wil…

Ik heb even gecontroleerd en kan me voorstellen dat ze niet lekker ligt, hij is helemaal gaan klonteren…

Maar nu zit ik te denken: Mag ze al op een gewoon (dun) kussen of moet het nog steeds zo´n kinderkussen zijn???

uhh ja hoor, tuurlijk wel… ze is ruim 8…

Bedoel je niet Benthe? Gezien het feit dat deze vraag bij Dreumesvraagjes staat… :shifty:

Lol… nee… wat stom!!! :oops: :oops:

Ben zo gewend in de dreumeshoek te zijn…

Nee, is echt voor B’Elanna, Benthe heeft nog niet eens een kussen…

Mijn meiden liggen al heeeeel lang op een gewoon kussen.

Volgens mij hebben die nooit een kinderkussen gehad.

Gaat uitstekend hoor.

Ik verbaas mij eigenlijk een beetje om het feit dat jouw 8 jarige dochter nog geen gewoon kussen heeft. Wat is de reden als ik vragen mag?

Hier met 2 jaar een gewoon kussen.

Omdat mijn broer ook nog steeds een kinderkussen voor zijn 9jarige zoon gebruikt en hij de enige is in mijn omgeving die kids heeft ouder dan B’Elanna…

Aha, ik snap het, omdat je dat gewoon ook ziet in je omgeving…

Ik denk dat het veilig is haar een wat dikker kussen te gaan geven. Maar misschien vind ze het wel fijn om een nieuw kinderkussen te krijgen omdat ze het gewend ‘plat’ te liggen??

Nee, ze wil zelf juist een dikkere… Ze legt nu een knuffel onder haar kussen :wink:

@wisje wrote:

Nee, ze wil zelf juist een dikkere… Ze legt nu een knuffel onder haar kussen :wink:

Hup naar de winkel dan om een nieuw kussen :mrgreen:

Hier kreeg Ryan met 3 een gewoon kussen, samen met zijn grote bed.