Met welke leeftijd is een halfhoogslaper aan te raden?
Jeremy ligt nu al ruim een jaar in zijn grote bed.
Hij heeft een omkeerbaarbed (KURA van Ikea), wat nu laag is en ‘later’ omgedraaid kan worden tot een 1/2 hoogslaper.
Graag advies… :roll:
Sorry, geen idee eigenlijk.
Mischa heeft exact hetzelfde bed, maar ik laat hem voorlopig nog op laag staan. Ik ben bang als hij er 's nachts uit wil komen, dat hij dan toch nog te klein daarvoor is en naar beneden klettert.
Hij is omgekeerd wel heel leuk!
Indy was net 4 toen ze een 1/2 hoogslaper Kreeg. Kes kan er sinds kort ook op en af (is 3 jr) maar zou ik nog te jong vinden om erin te slapen.
Anne ging met ongeveer 1.5 in een halfhoogslaper, wel een zelfgemaakt bed ivm veiligheid.
Mijn zoontje is van oktober 2005 en ligt sinds 2 maanden in een halfhoogslaper van Flexa. Gaat prima. Hij lag ook al bijna een jaar in een gewoon bed hiervoor.
Dit ligt ook aan het kind vind ik!!!
Justin kon met 3 jaar al in een halfhoogslaper,hij ging er nooit instaan,of over de randen hangen :thumbup:
Maar Jowena is een heel ander kind ik denk dat zei het pas met 4 jaar kan :think:
Justin’s bed had wel hoge randen overal :thumbup:
Wij hebben dat bed een paar maanden geleden omgedraaid. Er staat een flinke 'val’rand dus we vonden het wel prima…Het is tot nu toe erg goed gegaan…
Overigens hebben wij er ook zo’n sterrenhemel op.
Maar dan heb ik een ander vraagje… gaan jullie kindjes snachts nooit zelf naar de wc??
Dat is namelijk voor mij een rede om zo een bed nog niet te kopen,
Stein gaat snachts altijd naar de wc en ik ben bang als ie slaapdronken is dat ie eruit valt
@Jannigje wrote:
Maar dan heb ik een ander vraagje… gaan jullie kindjes snachts nooit zelf naar de wc??
Dat is namelijk voor mij een rede om zo een bed nog niet te kopen,
Stein gaat snachts altijd naar de wc en ik ben bang als ie slaapdronken is dat ie eruit valt
Anne gaat naar de wc, maar zoals je ziet op de foto’s hebben wij een speciale trap gemaakt uit 2 delen. Daarnaast heeft Anne een lichtknop op haar bed, dus ze kan zelf het licht aandoen zodat ze ziet waar ze loopt.
@Madre wrote:
Wij hebben dat bed een paar maanden geleden omgedraaid. Er staat een flinke 'val’rand dus we vonden het wel prima…Het is tot nu toe erg goed gegaan…
Overigens hebben wij er ook zo’n sterrenhemel op.
Dank je, maar hoe gaat het met de trap?
Gaat dat uit bed komen goed?
Wij hebben ook zo’n sterren hemel trouwens.
Ik denk dat we zijn bedje dan maar eens omdraaien als hij een paar dagen bij Oma en Opa is… hij weet niet wat hij ziet als hij thuiskomt.
Bedankt allemaal!! :-*
Ja ging goed. Hij is wel een keer uit zijn bedje gevallen en daarna nooit meer…Niet vanaf bovenaf hoor, maar vanaf tree 2 ofzo…
Hij kan gewoon traplopen en dit gaat steeds goed…