Wanneer definitieve oogkleur!?

Ha meiden,

Ik ben erg nieuwsgierig naar de kleur ogen van onze meid!

Het gekke is dat Sander en ik bruine ogen hebben, maar dat Jasmijn haar ogen steeds lichter blauw worden :lol: :mrgreen:

Toen ik zwanger was dachten we beiden: nou, het enige wat we zeker weten is dat ze bruine ogen zal krijgen…

Mijn vader en mijn schoonmoeder hebben allebei wel blauwe ogen. Zou ze het van hun hebben??

Dus…hoe oud waren jullie beebs toen de ogen gingen verkleuren of hun definitieve kleur hadden? :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Ik heb een grote zoon :mrgreen: die heeft bruin groene ogen net als ik :inlove:

En een kleine meid met echte blauwe kijkers van haar papa :inlove:

Ik geloof dat met 6 jaar de definitieve kleur pas is bereikt,maar ze zullen in die laatste jaren gerust niet van blauw naar bruin veranderen nog :wink:

Eens kijken bij je familie…ze heeft natuurlijk meer genen dan alleen die van jullie :wink:

sil zijn ogen veranderen met zijn humeur :mrgreen: is ie blij dan zijn ze licht groen met een prachtige grijze rand is ie moe of bozig dan worden ze eruuug donker grijs met groene vlekjes , dus ik kan je echt niet zeggen wanneer ze 1 vaste kleur krijgen hij heeft het dus tot nu nooit gehad :mrgreen:

Sanne: nou, das wel heel apart :mrgreen: En Juultje? nog steeds blauwe ogen??

Stiekum zat ik hier te wachten op bruine kijkers… :oops: :lol:

Maar blauw staat haar ook erg mooi hoor! :inlove:

Pfff…ben kapot, maar moet echt ff wat gaan doen.

Kirsten heeft tot ong haar eerste verjaardag blauwe ogen gehad. Nu zijn ze groenig.

Maud heeft tot nu toe hele licht blauwe heldere ogen.

juul heeft inderdaad nog steeds blauw en ze worden ook nog steeds lichter van kleur ik denk dat zij papa zijn kant uit gaat met de oogkleur(al hoop ik stiekum dat ze wel ietsie donkerder blijven, jacco heeft ze echt waterblauw en dat kan soms een beetje creepy lijken :wink: )

Sita werd geboren met heldere blauwe ogen. Toen ze ongeveer 1 was waren de ogen een beetje grijs van kleur. In mei wordt ze 3 jaar en nu heeft ze groen/grijs/bruine ogen. En het is net hoe het licht erin staat. Of het zo zal blijven? Ik weet het niet! Vind iig dat ze hele mooie ogen heeft! :inlove: Alysha is geboren met hele donker bruine ogen. Die zullen niet meer blauw worden. :lol:

Joy had ook blauwe ogen. Die werden ook lichter. Later blauw grijs soms zelfs violet/blauw/grijs heel apart.

Daarna kwam er steeds meer bruin doorheen, dit gebeurde zo rond het halfjaar. En nu heeft ze echt volop bruine ogen!

Tal, zde kans is klein dat jullie een kindje krijgen met blauwe ogen maar t kan wel want jullie hebben allebei een blauw allel. Ben bennieuwd. hier bruin vanaf week 1 :inlove:

Ik had berepen dat alle beebjes ( blanke beebjes dan) met blauwe oogjes geboren worden en in het eerste jaar of blauw of bruin worden…

Tessa heeft echt helderblauwe oogjes, ook altijd gehad… ze zijn nu mijn kleur… heel mooi blauw/grijs…

Joyce heeft veel grijzere oogjes nu… ben heel benieuwd of die blauwer worden of dat ze bruin worden ( van papa)…

Tessa is trouwens ook spierwit qua haar en Joyce heeft heel donker haar tot nu toe… al valt het nu ietsje uit hihi…

Ik ben zowieso wel heel benieuwd hoe mijn kindjes eruit koen te zien als ze ouder zijn… en nu met Tessa ook nog steeds hoor… de grens wordt steeds verlegt hihi…zal ze een mooie meid worden die alle knullen het hoofd op hol brengt of vol met puisten komen te zitten ( liever niet natuurlijk)…

Tina: Hahaha…hier ook zo nieuwsgierig!! :lol: Dat begint al als je beeb nog in je buik zit :lol:

Miriam: vanaf week 1 al joh!!! :o wauw!! :inlove:

Wat een verschillende antwoorden eigenlijk allemaal! :eh:

Het kan dus gewoon nog alle kanten op gaan!!! :mrgreen: :inlove:

Er zit niets anders op dan afwachten :wink: :mrgreen:

Chayenne heeft vanaf dat ze geboren is bruine ogen en dat is zo gebleven en dat zal ook wel zo blijven. :inlove:

Ja, dat kan niet missen!!! :mrgreen:

Ik meende dat als je kind met 6 maanden blauwe ogen heeft, het ook blauw blijft, en andersom natuurlijk ook.

De ogen van Juul zijn steeds blauwer geworden… :inlove: