Ik dacht dat er al zo’n onderwerp was, maar ik kan het niet vinden .
Vandaag zijn ze de box komen brengen : 2 grote dozen sieren nu onze toch al niet zo’n brede hal…
Ik kreeg gelijk de kriebels om de box te gaan zetten, maar is dat niet een beetje vroeg?
Vanaf wanneer hadden jullie de box staan ?
om dezelfde reden (geen plek om hem in de gang ofzo te zetten) had ik hem zo ongeveer met 26 weken staan…
Dochterlief zag dit vast als oproepje: die kwam met 28 weken
dat topic gaat over wel of geen box.
maar toch bedankt :-*
oei mamy , 28 weken… :hug:
bij anna stond hij vlot,rond de 25 weken, we hadden hem tweedehands gehaald, en stond enorm in de weg. Daarom maar neergezet, en gebruikt als extra bergruimte :oops:
Bij jasper stond hij nog van Anna, met een week of 30 de bodem weer omhoog gedaan, omdat er ook regelmatig een vriendin met kleine beeb langskwam, en Anna en eigenlijk nooit meer in zat…
nu gaat het pas laat in elkaar, inmiddel ene nieuw huis met wat meer bergruimte, en hij staat gewoon rustig op de babykamer.
Als ik hem nu in elkaar ga zetten denk ik dat de ander kids er erg nerveus van worden (die vinden het al zo lang duren )
maar, als jij het dus leuk zou vinden om hem in elkaar te zetten, en er zijn geen andere kinderen in huis waarbij dat verwachtingen zou scheppen, zou ik zeggen, veel plezier vanavond!
De dag voordat ik (of toen we thuiskwamen :think: ) Heeft Rinse de box neergezet.
Mocht je bv katten hebben, dan is het wel handig om deze eerder neer te zetten met balonnen erin, zodat ze vast kunnen afwennen om in de box te gaan liggen
Doe wat je zelf wilt zou ik zeggen, al vind ik 26 weken nog wel heel vroeg :lol:
In de kraamweek was ik voornamelijk nog in bed en zowel Tejo als Siep dus ook. De box heb je dan dus eigenlijk nog niet nodig
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
rond 30 wkn had ik het al in de huiskamer staan… Maar boxkleden zaten nog wel verpakt. Dat deed ik zodat mn kater aan het idee kon wennen dan hij er niet in mag liggen of springen. En het was het ook waard geweest!
@Mam van 2 wrote:
oei mamy , 28 weken… :hug:
ze maakt het vooralsnog uitstekend hoor, en is ziekenhuis vrij, geen problemen aan overgehouden behalve dat ze erg smal is :-*
bij de 1ste zijn we verhuist met de 7e maand zwangerschap toen is alles ook gelijk klaar gemaakt en neer gezet met de 2e hebben we de box pas neer gezet toen hij een maand of 3 was en de box was er na 5 maand er weer uit
Bij de eerste met een week of 28 ivm de katten, bij Tes was het later, was al 32 weken geweest, maar exact weet ik het niet meer…
met 36 weken, precies lang genoeg om onze poezels duidelijk te maken dat het niet hun plekje was!
Ik denk zo met een week of 36.
na de bevalling, volgens mij de laatste dag van de kraamtijd, nu komt tie nog later, want beepje zal veel in wippertje of kinderwagen liggen. WIl de box pas pakken als het nodig is.
Topic heb ik een tijdje terug ook geopend
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=89755&highlight=box
Ik bij 27 weken (zie topic Romata), kon het gewoon niet laten… Hormonen enzo… :roll:
Bij Sarah hadden we een box via mp gekocht dus ikwilde perse weten of hij helemaal compleet was. Met 30 weken hadden we hem staan. bij Eva Lynn stond hij nog van Sarah en diende hij als opbergruimte voor speelgoed. Ideaal, net voor de uitgerekende datum heb ik hem toen klaar gemaakt voor Eva Lynn.
Een eventuele volgende keer ga ik het in eerste instantie zonder box doen.
Met 32weken pas…Hadden de kerstboom nog staan en daarna kerstboom eruit box er in.
Hier vlak voor de bevalling ivm kerstboom etc. (Ben 7 januari bevallen.)
Ik heb beide keren de box in de kamer gezet en alletwee hebben ze er nog geen tien keer ingelegen of gezeten. Ik zou hem pas neer zetten als de kleine er is. Je hebt hem zo staan.
Ik vond het veel makkelijker om ze de eerste weken in de kinderwagenbak te leggen en bij de tweede heeft het campingbedje een tijdje beneden gestaan (neemt veel minder ruimte in). Daar kon ik hem even snel in zetten als ik heel even mijn handen vrij moest hebben. Spelen hebben ze er in elk geval nooit in gedaan.