Een vraagje…
ik heb twee kindjes na elkaar gehad, de oudste 1 jr bv, de jongste wilde met 6 maanden echt niet meer. Inmiddels is ze 9.5 maand dus krijgt ze al 3,5 maand geen BV meer.
Wanneer worden je borsten weer normaal na het geven van BV? Je ziet overal dat je ivm borstkanker borstonderzoek moet doen, en dat je dan knobbels op moet sporen, maar als ik dat doe voel ik heel veel knobbels. Ik ga er vanuit dat dit de melkklieren zijn?
Wanneer horen die weer weg te zijn?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Wick!
Onthou dat melkklieren bij je tepel in de buurt zit en niet aan de zijkant van je borsten… mocht het wel zo zijn, ga daarvoor naar de ha en laat het aan je ha nakijken…
Bedankt voor je antwoord!
Maar als je een borstonsteking hebt dan is dat toch ook niet perse alleen rond de tepel? En stuwing voel je ook overal? Hoe kan dat dan?
Daar heb ik geen verstand van meid!
Als je het niet vertrouwd, naar de ha gaan
Ik ben nu ook va me eerste kind zwanger.
Wicky, bij mij zitten de verstopte melkklieren bijna in mijn oksels, dus het ligt volgens mij niet aan de plaats. Maar als ik ze masseer, verdwijnen ze bijna meteen, lukt dat bij jou niet? :think:
Zachtjes masseren onder een warme douche en als dat een effect heeft, zou ik even langs de ha gaan.
Die knobbels voelde ik ook overal, ook voordat ik zwanger was. Heb eens gelezen dat dat klierweefsel is en dat na een zwangerschap je borsten zachter worden en dat je dat dan niet meer voelt. Nu voel ik ze inderdaad niet meer. Maar om even op je vraag terug te komen, volgens mij dat mijn borsten weer helemaal zichzelf waren na zo’n beetje 4 maanden na het stoppen.