wanneer bmr en de menc nu ze weer ziek is?

Afgelopen maandag zou Lianne dr prikjes krijgen van 14 mnd dus bmr en de menc.

Ik heb om uitstel gevraagd omdat ze net weer aan het op krabbelen was na een luchtweginfectie.

Ik prik liever niet als ze ziek is/geweest.

Ik zou nu komende maandag heen, maar wat nu… ze hoest weer dr longen uit dr lijfje :cry:

Dus ook nu ga ik niet prikken maandag.

Dus mijn vraag is: wanneer hebben jullie bmr laten prikken?

Dus mijn vraag is vooral gericht aan mensen die afwijken van het prik schema.

Op het cb waren ze namelijk niet zo happig op uitstellen, want nu is ze niet beschermd… ja dat begrijp ik ook :wink:

mopje krijgt de bmr en men c los van elkaar bij het cb, dus eerst bmr en pas een tijdje erna de men c, doen ze hier niet moeilijk over, deze prikken kunnen uitgesteld worden, wanneer ik ze zelf wil geven, het verschilt dus per cb, schijnbaar hier zijn ze erg makkelijk en denken erg met mij mee, heel fijn vind ik dat. dus ik zou ze gewoon uitstellen tot jij vind dat lianne er aan toe is, als ze nu nog niet lekker is, zou ik ze ook zeker niet geven.

Meid je wijkt nog niet echt af van je schema hoor, Myrthe is een dagje ouder als Lianne en hoeft 2 Februari pas naar het cb voor de prikjes

Dus als jij denkt nog niet kan dan gewoon nog even wachten hoor

Pooh ik had het ook al in ons topic gemeld, Tes krijgt de BMR - Men C met 16 maanden.

Eind jan de DKTP-HIB ivm de mex vacc die voor ging en dan gewoon 2 maand later zoals normaal het via het RIVM ook geweest zou zijn met vacc.

Het CB stond er hier ook niet om te springen, ik heb dit alles ook in overleg gedaan met onze KA.

Tes zou anders in ruim 2 maanden tijd 6 prikken krijgen en dat vond ik echt teveel van het goede.

Tja, ziek is ziek. Ik zou dan ook niet prikken. Zoonlief heeft de prikken ook later gekregen ivm mexicaansegriepvaccins. Hij was toen 16,5 maanden en net tussen 2 ziekperiodes in.