wanneer beginnen met ovulatie testen ?? help :P

Heb je gisteren nog getest?

Die van 13/08 om 15.00 lijkt me bijna positief, dus dan zou je gisteren ook een dikke tweede streep gezien moeten hebben?

heb wel getest ik heb nogal drukke dagen dus echt op vaste tijd te doen lukt me niet ik probeer het wel …



dacht gister vruchtbaar slijm te merken was erg minimaal rek slijm te zien was helder en kon er een draad mee trekken…



hier de foto van 13 -08 tot gister 14-08

nog net echt duidelijk denk ik dan zit nu op dag 19 ?? lijkt me zo laat met clomid of is dit normaal ? straks heb ik gewoon al die maanden een late ei en zat ik kwa klussen dus elke keer verkeerd :cry:



cyclus met clomid afgelopen maanden :34 19 31 30 36 ( zitten 2 maanden zonder clomid de eerste 2 ) ronde 4 komt nu zeg maar…

afgelopen maand dus erg laat en moest clomid verhogen naar 100 mg .

Ik vond dat de test eigenlijk altijd iets lichter bleef dan de controle en heeel af en toe net zo donker.

Dacht in het begin ook dat ik iets fout deed maar kennelijk hoort dat gewoon bij mij. Ben er wel gewoon zwanger mee geworden :wink:



Overigens heb ik ook wel eens in een restaurant met een test op de wc gezeten. Tja rond 1700 uur was ik onderweg dus een half uurtje later getest, gewoon een test in mijn tas gedaan. En terug in het restaurant na vijf minuten ‘even iets in mijn tas zoeken’ :smiley:



Ik heb alleen geen idee wat de clomid eventueel nog voor effect kan hebben.



Je bent er erg mee bezig he :hug: ik snap het wel hoor.

ja dat klopt ik ben niet een van de jongste meer vandaar dat speelt een grote rol mee namelijk .



maar ja wie weet vanaaf een betere test haha anders geef ik het op woensdag hoop ik wat meer te weten :slight_smile:

zo heb een nieuwe test gedaan en ik kan er denk ik nu wel van uit gaan dat deze positief is ?



aangezien die nu de zelfde kleur heeft vind ik ?

Ja ik denk wel dat deze positief is :thumbup:

Morgen om dezelfde tijd nog eens en als hij dan weer lichter is, dan weet je het zeker :wink:

hahaha super dank je wel :slight_smile: is wel l;aat niet met clomid of is dat normaal ?? dacht altijd dat ik op dag 16 me ei had ongeveer nu dus dag 18-19de dag



ik weet nooit hoe ze tellen is de eerste dag van je menstruatie dag 1 of de de volgden dag dag 1

Dag 1 is de eerste dag dat je rood bloedverlies hebt.



Vanavond aan het werk :wink:

Met clomid is je ei meestal wat later.



En klusze vanaaf!

hahahah marloes dat gaan we deker doen :thumbup:



krabje hoes met jouw ?? en alles





ow echt ?? pffffff en ik al die jaren maar denken dat die op die dagen zou zijn zat al te denken of me latule fase te kort zou zijn

Hier gaat het allemaal zijn gangetje.

Vrijdag ben ik ongi geworden en dus weer begonnen met de pil. Morgen even zkh bellen voor het schema.

waar ben je aan de pil begonnen dan ??



hier een nieuwe foto van me test heb ik uur geleden gedaan



deze is nog donkerder dan de andere al hoewel de anderen nu opgedroogd is ?

Ik denk dat je midden in je piek zit en dus binnen 24 tot 48 uur (vanaf vanmiddag geteld) een eisprong hebt.

sassie oke dat word dus vanaaf en morgen klussen :slight_smile:

@Nathascha wrote:

waar ben je aan de pil begonnen dan ??


thuis :mrgreen: :mrgreen:

hahahaha oke :slight_smile:



vandaga ook een pos test inhanden hoe lang houd dat aan dan ?? pffff

ik hoop niet dat mijn latule fase te kort is want dat lijkt me echt balen dan :frowning:

Een eisprong volgt na 24 tot 48 uur, dus in theorie zou je 48 uur positief kunnen testen.

oke thanks :slight_smile: ik moet straks naar de gyno daar gooi ik ze wel op tafel en dan hoor ik alles wel hahahah

zo he he ben ook weer terug



bloedgeprikt en een goed gesprek gehad met mijn arts



hij zou mijn in de groep gooien kwa uitzonderingen ivm met mijn leeftijd ook maar moest wel beloven dat ik natuurlijk wel verder ging afvallen .



de eisprong vond die aan de late kant , en moest dus wachten ik zwanger nu zou gaan worden of toch een ongi mocht het allemaal erg lang duren moest ik weer contact opnemen met de ferti , hij snapte me helemaal maar clomid was nu het enige we hebben het wel over leo gehad en hormen met prikken maar dat hangt nu allemaal van dat overleg af



ik zelf heb liefst prikken dan narcose :oops: al zei die met prikken heb je meer kans op een meerling .



ook zou ik extra tijd krijgen zodat ze me langer helpen als toegestaan … maar ik heb zo ie zo nog wel even de tijd nu zeker 2 jaar en 4 maanden tot ik te ver zit … en hij zei me het gaat je wel lukken alleen zal wat langer duren nu je bent wat ouder .





dus we hopen maar dat het snel raak zal zijn . en volgende cyclus maar even weer bellen :slight_smile: