Hoi, een beetje vroeg maar heb even advies nodig.
Tycho is nu 4 maand maar ik wil ook pas gaan bijvoeden als hij 6 maand is. (half maart dus ongeveer)
Nu is het zo dat we in de voorjaarsvakantie weg gaan naar Cran Canaria. Hij is dan 7,5 maand oud.
Ik weet dus niet goed hoe ik het dan moet gaan doen. Of dat ik de bijvoeding uitstel tot begin mei.
Wat zouden jullie doen???
En als ik wel begin met bijvoeding hebben jullie dan nog tips hoe ik dat het beste kan doen???
Alvast bedankt.
Liefs, Chantal
100% op 1 :mrgreen:
1!!! wachten tot bijna 8 maand is wel erg laat om met bijvoeding te gaan beginnen… zou dus gewoon met 6 maand beginnen en doorgaan met vakantie. Daar in gran canaria hebben ze ook vast potjes, en anders gewoon van thuis wat meenemen… komt helemaal goed!
Oja tips :think:
Ik weet niet wat ze adviseren, eerst groente of eerst fruit :shifty:
Ik ben van plan eerst groente te doen denk ik
een paar hapjes wortel uit een potje bijvoorbeeld, een paar lepeltjes, een paar dagen achter elkaar. Mocht hij er last van krijgen, dan weet je waarvan het dan kwam.
Of je gaat aan de Rapley!
Wij gingen naar Mallorca toen Lysanna 6 maanden oud (jong) was. Toen hebben we wel een paar potjes fruit gekocht daar en hebben hier en daar wat gegeven. Merkte wel dat ze daar minder behoefte had aan bijvoeding dan hier thuis.
Maar ik zou dus gewoon lekker zijn hapje geven op vakantie. Waarom ook niet, zou ik denken?! :mrgreen:
Enneh… is er nog een plekje vrij in de koffer tegen die tijd?
Ok er zijn er dus veel die zeggen wel bijvoeden en dat ook in de vakantie doen…
Maar…
Ik weet niet of er een koelkastje staat in de hotelkamer…
Kan ik die potjes meenemen in handbagage in vluigtuig???
Ik zie allemaal beren op de weg wbt bijvoeding en vakantie…
Wie overtuigd me???
@Kim3e wrote:
Enneh… is er nog een plekje vrij in de koffer tegen die tijd?
Ik zal proberen alles aan te stampen om jou er ook in te kunnen doen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Potjes fruit en groenten zijn daar ook te koop!
Tja, geen idee of er een koelkastje op de hotelkamer staat, dat zou je bij het reisbureau kunnen navragen, die kunnen het opzoeken in de toeristiek. Daar staat precies vermeld of er wel of niet een koelkast in de kamer te vinden is.
En potjes kun je niet meenemen in je handbagage, tenminste dat heeft weer te maken met die vloeistofregeling blabla. Alhoewel ik afgelopen jaar ervaren heb dat ze niet eens echt streng zijn… :roll:
Maar goed, ze zijn daar echt te koop!
Ik ga ook voor 1 Chantal!!
je zal zien dat Tycho er echt aan toe is met 6 maanden.Het is zo’n lekkere bink! en potjes zullen daar ook echt wel te koop zijn!
En anders is een banaantje zo geprakt, of een appeltje geraspt
Hier ook voor 1… inderdaad banaan en appel zijn makkelijk te verwerken… Ennu… heb je nog meer plek in je koffer??
(dan hou ik wel een paar fruitpotjes vast…) :mrgreen:
@henriette1309 wrote:
Hier ook voor 1… inderdaad banaan en appel zijn makkelijk te verwerken… Ennu… heb je nog meer plek in je koffer??
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@henriette1309 wrote:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wordt druk in mijn koffer… :think: :think: :think:
@ Henriette en Kim:
Hoe gaan jullie dat aan Ruben en Casper vertellen dat jullie een week weggaaan???
Wordt GEZELLIG in die koffer! :mrgreen:
uhh potjes hoeven niet gekoeld bewaard te blijven zolang ze nog niet geopend zijn… dan zou je voor die week of hooguit twee de restantjes niet kunnen bewaren, als dat het ergste is???
@Krabje wrote:
@ Henriette en Kim:
Hoe gaan jullie dat aan Ruben en Casper vertellen dat jullie een week weggaaan???
Ja… die gaan gewoon mee natuurlijk… Oooww eehhh dan moeten er nog meer potjes mee… :think: :mrgreen: :mrgreen:
@henriette1309 wrote:
@Krabje wrote:@ Henriette en Kim:
Ja… die gaan gewoon mee natuurlijk… Oooww eehhh dan moeten er nog meer potjes mee… :think: :mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: