Hihi NachVlinder, zat laatst met een iemand over te praten mijn placenta ligt aan de voor kant, en voelde heel duidelijk rond de 16 weken echt wel wat bewegen
en als ik terug denk voelde ik al eerder wat bewegen
maar toen ik het tegen de VK zei en later met de 20 weken echo werd gezegd dat de placenta voorligt en dat je het dus minder goed voelt of pas later
weet echt zeker dat het al die tijd de baby is geweest
collega zei toen ook van ja hallo alsof je alleen aan de voorkant alleen maar gevoel heb :lol:
Maar denk dat als je je heel bewust bent van je lichaam dat je dan al heel snel voelt als er iets beweegt…
sweet: in het begin voel je het niet regelmatig toch ?
maar wel leuk dat je het al voelt :inlove:
Hier ligt de placenta (iig de hoofdplacenta) ook aan de voorkant maar ik voelde (ze) ook al leven bij 16 weken.
Bij mijn eerste kindje voelde ik het pas met 19 weken en toen zat de placenta gewoon aan de achterkant…
sorry ik qoute jou even maar er was nog iemand
Hey hey ik zeg ook niet dat het zo moet gaan hoor…
Het kan… Net zoals ze zeggen dat het niet verstandig is om gelijk zwanger te worden na verwijderen mirena omdat kans op miskraam groter is…
Im living proof!
Maar de kans is groter dat je het niet minder snel voelt als de placenta voor ligt…
Dus no hard feelings… er zullen ALTIJD wel uitzonderingen daar zijn toch
Hihi NachVlinder, zat laatst met een iemand over te praten mijn placenta ligt aan de voor kant, en voelde heel duidelijk rond de 16 weken echt wel wat bewegen
en als ik terug denk voelde ik al eerder wat bewegen
maar toen ik het tegen de VK zei en later met de 20 weken echo werd gezegd dat de placenta voorligt en dat je het dus minder goed voelt of pas later
weet echt zeker dat het al die tijd de baby is geweest
collega zei toen ook van ja hallo alsof je alleen aan de voorkant alleen maar gevoel heb :lol:
Maar denk dat als je je heel bewust bent van je lichaam dat je dan al heel snel voelt als er iets beweegt…
sweet: in het begin voel je het niet regelmatig toch ?
maar wel leuk dat je het al voelt :inlove:
Hier ligt de placenta (iig de hoofdplacenta) ook aan de voorkant maar ik voelde (ze) ook al leven bij 16 weken.
Bij mijn eerste kindje voelde ik het pas met 19 weken en toen zat de placenta gewoon aan de achterkant…
sorry ik qoute jou even maar er was nog iemand
Hey hey ik zeg ook niet dat het zo moet gaan hoor…
Het kan… Net zoals ze zeggen dat het niet verstandig is om gelijk zwanger te worden na verwijderen mirena omdat kans op miskraam groter is…
Im living proof!
Maar de kans is groter dat je het niet minder snel voelt als de placenta voor ligt…
Dus no hard feelings… er zullen ALTIJD wel uitzonderingen daar zijn toch
zo bedoelde ik het niet hoor!
maar toen me collega zei van ja en in de rest van je lichaam heb je geen gevoel
de eerste voelde ik met 16/17 weken kriebelen maar pas echt schoppen rond de 20 weken. Placenta lag aan de buikzijde.
De tweede voelde ik ook echt al rond de 9 weken :shifty: Het was precies hetzelfde gekriebel. Heel lang getwijfeld kan dat wel maar ik wist het heel zeker achteraf
De eerste voelde ik voor het eerst met 18 weken. Vanaf 20 weken was het frequenter en besefte ik ook dat wat ik die 2 weken ervoor af en toe voelde ook echt de baby was.
De 2e voelde ik vanaf 16 weken. Hem heb ik vanaf dag moment dagelijks gevoeld.
Hier de 1e met 15 weken en vorige week (14 weken) voelde ik voor het eerst deze :inlove: Dacht met 13 weken ook al wat te voelen, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Voel het ook nog niet elke dag, al hoewel sinds dit weekend wel.
@sweet: wat gaaf dat je het aan de buitenkant al zag! Echt zo gezellig dat getrappel in je buik :inlove: