wanneer alles klaar zetten voor de baby?

Ik ben zo langzamerhand alles aan het klaarzetten. Logeerbed staat op zijn kant klaar met klossen (ik beval in het ziekenhuis, en dit is voor de kraam en de controles thuis) Bedje is nog niet opgemaakt, zal ik deze week eens gaan doen.

Tas voor het ziekenhuis, had ik me voor vandaag voorgenomen, is er niet van gekomen :oops: :oops:



Wil nu toch wel al die dingen deze week klaar hebben staan!



Beschuiten en muisjes halen, voldoende koffie en thee, en kijken of we qua blikgroenten en vriesspul voldoende hebben.



Box staat al een kleine week weer beneden, en een zeiltje heb ik sinds eergisteren in bed liggen.

Het lijkt wel of jullie allemaal de box al beneden hebben…

ben ik de enige die wacht tot na de bevalling???



Het lijkt mij dat mijn man daar dag 2,3 of 4 wel even 10 minuutjes tijd voor heeft toch?? Ik heb de wandelwagen beneden waar de baby dan even in kan, wil je hem/haar toch even snel neerleggen.

Of hebben jullie een andere reden waarom de box al beneden staat?

Nee hoor, hier staat de box ook nog niet. In elkaar zetten is tien minuten werk, lijkt me inderdaad dat je daar nog wel tijd voor hebt straks.

Ik heb zelf een box gebouwd.

In 2 verdiepingen: boven een box voor de kleine, onder een speelhuisje voor Delta. Een idee dat ik van het KDV heb. Het lijkt me zo handig.

Daarom staat hij dus al anderhalve maand in de kamer.

Bij mij staat nog neit alels klaar hoor…

In grote lijnen wel…

Maar ben net even aan het rommelen geweest op de babykamer,

en ik kwam tijdenshet dekken van het wiegje dat ik helemaal geen hoeslakens heb…

:oops: :oops:

Dus die ga ik zaterdag nog maar ff halen.

De vluchttas ben ik nu aan het inpakken.

Dus de laatste dingentjes worden nu gewassen om daarna ingepakt te worden…

Voor de kleine neem ik 1 pakje maat 50 mee en 1 pakje maat 56…

Het word wrs een 7 ponder zei de vk… dus voor het geval dat ze al te groot is voor een maatje 50… :wink:



Maar de box staat nog niet op hoor… Eerst komt de kerstboom op die plek te staan…

Hij staat al wel klaar om opgezet te worden… :smiley:



Over 2 weken gaat het bed op kratjes…

Wij hebben een boxspring… dus klossen lukt niet…



En dit weekend ga ik alvast van die kraammatjes in bed leggen…

De box staat al gewoon klaar simpelweg omdat we er de ruimte voor hebben.

En ik daar nu een hoop spullen in leg die ik tzt nodig heb, zoals de maxicosi en de ziekenhuistas startklaar. Ook is ie weer helemaal schoongemaakt en de boxkleden weer netjes uitgewassen.



Vind ook dat we een mooie box hebben (koloniaal) dus het ontsierd de kamer helemaal niet!