Rick is nu ruim 2,5 en draagt nog altijd, dag en nacht, rompers…Ik ben van plan om na deze winter over te gaan op gewoon ondergoed. Ik vind rompers wel makkelijk eigenlijk…geen gezoek naar bijpassende setjes, lekker heet te wassen, Rick trekt zelf z’n pyama uit, dan heeft hij in ieder geval nog z’n romper aan, warme rug, etc. etc. Ik kan er gewoon nog geen afscheid van nemen… :oops:
Als de luiers ook verleden tijd zijn…
Een luier in onderbroek of boxershort blijft nooit goed op zijn plek zitten…
Ik denk binnenkort bij mij ook verleden tijd.
Mijn zoontje is bijna 16 maandjes oud,weegt 15,5 kilo bij 91 cm lang.
Hij draagt met rompers al maat 98/104.
en die zitten dus gewoon goed,niks te ruim.
Ik denk dat ik rond zijn 2de verjaardag al over ben op ondergoed.
Plus we hopen hem rond die tijd al zindelijk te hebben(grote broer was met 2 jaar ook dag en nacht zindelijk.
Mijn zoontje is wel erg hollands welvaren,maar dat gaat er vanzelf wel weer af.
groetjes
tja hier ondergoed toenn anna zindelijk werd…
vond het ergens wel jammer hoor, vind die rompers zo leuk om te zien, en ook lekker warm op buik en rug.
bij C&A hebben ze rompers in mega maten!
hier draagt wessel ook nog rompers hoor…vind ze zo handig en vooral nu het kouder begint te worden lekker warm op zijn rug en buikje.
Wessel heeft nu maat 98/104 aan en die is nog wel wat ruim…dus nog genoeg ruimte om te groeien!!
Hier ook nog rompers. Zindelijk is ze ook nog zeker niet. Zo lang er rompers passen gaan die aan, zeker voor de nachten.
@Fietje wrote:
bij C&A hebben ze rompers in mega maten!
dus groter dan 98/104??
hier dragen bijde nog rompers en afentoe een hemd en boxer.
ik vind het ideale dingen voor als ze nog een luier dragen.
Y draagt ook nog steeds rompers, ideaal…bovendien is hij ook nog steeds niet zindelijk dus zo blijft alles netjes op zijn plek zitten.
Van de zomer had ik wel onderbroekjes, dan vond ik het te warm onder een t shirt.
Y past nog prima in 86/92 van de hema overigens :mrgreen:
ik wissel het af… rompers dan wel een ondergoedsetje. Ik vind het zo leuk staan… Hier geen last van omhoogschietende hempjes, ik stop het altijd goed in…
Hij heeft het iig nooit koud
Hier nog rompers, lekker warm in de winter!
Ik denk dat we in de zomer overstappen op boxershortjes, vind ik ook zo lief! Of het praktisch is met luiers moeten we dan maar bekijken, zindelijk is hij voorlopig nog niet denk ik!
:mrgreen: hier waren we net van de zomer overgestapt op hemdje en onderbroek (of boxers :inlove: staat ook zo schattig), maar toevallig vandaag weer een romper aangetrokken.
Ze loopt toch, hoe goed ik het hemdje ook instop, regelmatig met een bloot ruggetje en dat vind ik zo sneu als het koud is buiten.
Dus hier wordt het eigenlijk nog steeds afgewisseld. Vond het van de zomer ideaal, alleen een onderbroekje aan (inderdaad :thumbup: onder rokjes en jurkjes!), want een hemdje was gewoon te warm. Vond dat toen ze kleiner was al zo lastig, zonder romper doe je ook niet altijd (want dat ‘hoort niet’ :roll: ) maar met romper én shirtje + broekje is weer zo warm…