Goeie morgu!
Nienke mijn nod is ook 31 oktober. Mocht ik niets voelen van een naderende ongi, ga ik 30e testen dan ben ik jarig!! Dus zou een leuk kado zijn. Wij zijn de eerste. spannend . Is er al iets te voelen, ik maak mezelf in iedergeval weer helemaal gek
En wat zijn jullie aan het kletsen zeg en ook nog zo laat! moeten jullie niet slapen hihi.
spelletjes spelen doe ik niet meer zo vaak, maar kan niet wachten totdat Kian dat een beetje ken, lijk mij wel gezelllig.
Linda ben jij al flink aan de klu??
tot dadelijk weer!
Mijn NOD is de 25ste, maar volgens mij ben ik al ongi geworden. Of het bloeden kwam van de “ruige” sex, maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen :roll: :lol: Even kijken of het bloeden door gaat zetten en dan kan ik door naar de volgende maand helaas…
purple we blijven :thumbup: :thumbdown: :thumbup: . Mocht het niet doorzetten, wanneer ga je dan testen?
lelle en linda willen jullie ook voorop het eerste lijstje? stuur me dan even pb met hoeveelste kindje leeftijd NOD en hoeveelste ronde.
ik ga f aan de klus in huis!!
tot vanmiddag!!
@lelle wrote:
purple we blijven :thumbup: :thumbdown: :thumbup: . Mocht het niet doorzetten, wanneer ga je dan testen?
Het heeft helaas goed doorgezet. Dus testen hoeeft niet meer. Balen, maar aan de ene kant ben ik wel blij dat mijn menstruatie 2 dagen te vroeg was… dan zit je er niet zo tegen aan te hikken. Dus helaas voor mij naar de volgende ronde. Voor jullie blijven mijn duimen draaien!! Er moet er hier toch op zijn minst één zwanger weg gaan hoor. Enne (voor degene bij wie het ook niet gelukt is deze maand) misschien dan wel tot bij de wannabe augustus mama’s :lol:
Liefs, Daniëlle
jammer!! Maar er zullen er vast wel een paar met je meegaan naar de augustus mamma’s, hopelijk niet allemaal. we laten je niet in de steek! :hug:
Ik heb het gevoel dat ik vandaag pas mijn eisprong heb
De hele ochtend heb ik al een soort steekjes, rechts in mijn onderbuik.
Het is volgens mij hetzelfde gevoel dat ik wel eens heb als ik denk dat mijn ei eraan komt.
Maar ik vind het wel vreemd, want ik heb al sinds gisteren geen slijmpies meer
Ik heb mijn verhaaltje maar even gekopieerd bij de oktoberstoppers, anders blijf ik zo bezig :mrgreen:
Jammer Purpled, dat je ongi bent.
Hopelijk heb je de volgende ronde meer succes.
Heb je al een nieuw topic geopend?
Ik heb nog niet gekeken.
Bianca, lukt het met het lijstje?
Ik ben wel benieuwd wat je ervan gemaakt hebt.
Ik zie zoveel mooie lijstjes voorbij komen.
Purpled…jammer zeg, is het een erge domper voor je? (of is dit een mega stomme vraag? ik bedoel natuurlijk of je er erg door van de leg bent :roll: )
Ben druk aan het schilderen bij mijn ouders. Nu terug naar huis om eten klaar te maken. Kunnen we lekker op tijd eten. Thuis ook nog genoeg te schilderen. Hebben namelijk net grenen meubeltje voor de peuterkamer via marktplaats gescoord en die wil ik whitewash schilderen. Is wel een werk hoor…ppffff maar heeft nu ook geen haast meer. Ik was er al mee bezig toen ik zwanger was, maar het is nu wel lekker dat er geen druk achter zit.
(maar stiekem hoop ik dat die druk er wel weer komt )
Hebben jullie dat ook, dat jullie nog geen zomervakantie willen boeken, omdat je dan misschien wel met een dikke buik loopt? nog ff 2 maandjes wachten en dan weten we of we de vakantie kunnen gaan regelen.
gr. Nienke
He Nienke, daar zeg je zoiets.
Ik heb er nog helemaal niet bij stil gestaan dat ik volgend jaar zomer misschien met een dikke buik loop.
We willen weer naar Griekenland, maar dat kunnen we dan dus wel vergeten :mrgreen:
Tja, blijft een risico om een vakantie te boeken. Ik durf een kampeervakantie in de Benelux of Duitsland nog wel aan, maar niet verder als ik zwanger ben. En daar komt bij dat je allerlei kwalen kunt hebben waardoor je in dat gezeul/gereis geen zin hebt. Dan scheelt het ook nog weer of je al een kleintje hebt die veel energie kost
Als ik echt een juli of augustus mama wordt, dan zal het wel een mei of juni vakantie worden, of ff niet en dan het jaar erop een vroege vakantie ofzo…we zien het wel.
Eerst inderdaad maar eens afwachten of we een midsummer-mama worden, en dan zien we wel verder.
Wachten wachten wachten… Volgens mij krijg ik deze keer m’n eisprong eerder, heb al wat symptomen en zo.
En over vakanties’ Ik moet eerlijk zeggen dat wij 1 maand hebben overgeslagen met klussen omdat we op vakantie zouden gaan, en ik op het moment dat we op vakantie zouden gaan misschien 6 weken zwanger zou kunnen zijn (en goed beroerd, net als de 1e keer). FOUT FOUT FOUT> misschien was het wel raak geweest.
Schiet mij maar lek, net toch weer wat rekbaar slijm
Als die steekjes vandaag toch betekend dat ik vandaag mijn ei heb, dan hebben we precies goed geklust
En dat zonder dat we het wisten.
Maar dan heb ik ook weer een langere cyclus
Hoi Dames,
Ik en mijn man zijn ook druk aan de klus voor een 1e kindje,
ik had mijn eisprong 20/21 Oktober. NOD 4 November.
Ik duim voor jullie allemaal!
Groetjes Christa
En wij duimen voor jullie
Ik duim mee voor jullie meiden!!
JONGENS HET IS GELUKT!!!
klik hier voor het nieuwe deeltje
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=46671
marieke sluit jij deze!!!
zie jullie daar!!!
lijstje zal nog mooier gaan worden maar ben nog even aan het oefenen ermee!!