wandelwagen...

Wij hebben de mutsaerts transformer en nu moet ik die wegdoen en er een andere wandelwagen voor kopen die met het gezicht naar me toe is, omdat Cayla doof is en ik anders lastig met haar kan comuniceren, als ze straks uit de bak gegroeid is…Enig idee wat een fijne wandelwagen is die en naar me toe en van me af te maken is?

De Quinny-Buzz is beide kanten op te plaatsen…

ik had drie jaar geleden een wandelwagen van Firstweels gekocht (bij Halfords). Deze kan naar voren of naar achteren vastgezet worden. Ik weet niet of dit nog verkocht wordt :think: . Ik had dit gekocht omdat ik doof ben en daarom ook mijn kind wilden zien, is heel prettig.

Ik denk dat je hier vast reacties krijgt waar je iets aan hebt. :wink:

Even uit nieuwsgierigheid: hoe is je dochtertje doof geraakt en heb je misschien al aan cochleaire implantatie gedacht?

Wij hebben een Mutsy en de wandelwagen kan dus naar je toe en van je af, erg prettig ! Fijne wagen hoor :thumbup:

Esprit kinderwagen IDEAAL :thumbup:



Ik vind hem helemaal geweldig … Het zitje kan naar je toe en van je af … Valbeugel is demontabel!

Kap is demontabel en hij is niet enorm duur in aanschaf

volgens mij kunnen de meeste beide kanten op… de xadventure kan ook beide kanten op! nog nooit geprobeerd want k heb et nog niet gebruikt!

Nee dat is niet waar hoor, volgens mij alleen de Buzz, Firtwheels en de Bugaboo, maar blijkbaar ook de wagen van Esprit. Maar verder niet denk ik!!!

dr is een een wagen van x-adventure die 2 kanten op kan ** ranger geloof ik **

De bloom kan 2 kanten op

De stokke kan 2 kanten op



De moon kan 2 kanten op …

maxicosi mura kan 2 kanten op …





Tegenwoordig zijn er echt wel veel wagens die 2 kanten op kunnen :thumbup:



de esprit die ik heb is alleen een wat lagere prijsklasse omdat hij onder het duitse merk hauck valt… Maar de kwaliteit vind ik bijv beter dan die van de x adventure

Ik blijf de bugaboo ideaal vinden :thumbup: We hebben hem nu al bijna 4 jaar ongeveer dagelijks in gebruik en ik zou nog steeds geen andere willen!!! Die kan je zowel naar je toe als van je af zetten.

@Anne-marie wrote:

Nee dat is niet waar hoor, volgens mij alleen de Buzz, Firtwheels en de Bugaboo, maar blijkbaar ook de wagen van Esprit. Maar verder niet denk ik!!!




Musty zeker wel! Eén van de redenen voor ons om voor de Mutsy te gaan. Maar er zijn er zeker ook genoeg waarbij het niet kan, ik zou er ook niet vanuit gaan dat het bij alle wagen zomaar kan.



Iig al een stuk meer dan toen we 3 jaar geleden een wagen kochten voor Tijn!!

Ja denk dat de fabrikanten ook ontdekt hebben dat het een hele fijne optie is op de wagens. Zeker als kinderen wat jonger zijn of moe. Maar ook voor kinderen zoals Cayla die de comunicatie op zicht zullen moeten doen. Hang je ook die de hele tijd in een gekke bocht om de wagen heen. Geen doen.

Ook wij hebben de bugaboo en ik zou echt geen andere wagen willen .

@Anne-marie wrote:

Nee dat is niet waar hoor, volgens mij alleen de Buzz, Firtwheels en de Bugaboo, maar blijkbaar ook de wagen van Esprit. Maar verder niet denk ik!!!




en de Mutsy zoals ik al zei :wink:

Wij hebben een stokke :thumbup:

Echt ideaal je kindje zit ook veel hoger.

Echt een aanrader :angel:

Hier ook stokke… 2 zelfs… zo super is ie…

En kan ook beide kanten op zoals Nellie al zegt… je kindje zit ook veel hoger dus misschien juist in jouw geval erg handig… :thumbup:

Maar eens op marktplaats surfen…vind het zonde om een nieuwe te kopen…enne welke is ook makkelijk in de auto mee te nemen?

de stokke-wagen is ideaal

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

olivier kan ook allebei de kanten op kijken en wat nog een bijkomend voordeel is van deze wagen: je kindje zit hoger, waardoor het dus beter op hoogte zit om alles om zich heen te bekijken en contact te maken met mensen, ik denk in jullie geval ook iets om even mee te nemen in jullie overweging!!



Succes!!



Liefs, Marie-Jeanne

en supermakkelijk mee te nemen in de auto, klik klik en klaar is kees :slight_smile: