Hallo allemaal,
Mijn dochtertje is nu 3,5 en heeft maat 25. Zoals de titel al zegt zijn we op zoek naar wandelschoenen van haar. Maar we zijn al bij de Vrijbuiter in Roden, Bij Veneboer in Drachten en bij Folkert in Sneek geweest en daar hebben ze ze pas vanaf maat 27.
Nu dus mijn vraag. Weet iemand van jullie een winkel waar ze vanaf maat 25 (als ze uberhaubt te koop zijn vanaf deze maat) te koop zijn?
Alvast heel erg bedankt
Groetjes
Yvonne
scapino?
bij zalando hebben ze ze wel, maar ik weet niet of je online wilt kopen
Ja, die zijn er wel. Ik heb ze hier thuis (helaas nog nodig, anders kon je ze zo halen!)
Wij hebben ze gekocht bij Zwerfkei in Woerden, maar dat is wel erg uit de buurt he. Marktplaats al geprobeerd?
Heb zelf even voor je gekeken, en er staan schoenen op MP in die maat :thumbup: . In Zwitserland adviseerden ze ons trouwens een maatje groter te kopen, en dikke sokken aan te doen. …
Bever Zwerfsport in Groningen? Je kan even bellen…
Anders inderdaad Zalando? retourneren is er gratis!
Heb vorige week een paar bij de Decathlon gevonden (in Antwerpen). Is waarschijnlijk geen superkwaliteit, maar daar was de prijs ook naar :D. Dochterlief is er helemaal blij mee en heeft er afgelopen week in Frankrijk en in de Ardennen heerlijk op gewandeld!
Hallo Allemaal,
Onzettend bedankt voor de tips.
Ik heb even gekeken op de website van Bever Zwerfsport, maar die heeft ook geen wandelschoenen in maat 25 (helaas).
Marktplaats wil ik liever niet, want ik graag nieuwe schoenen hebben.En daar kan ik ze ook niet retour doen als ze niet passen.
Bij Zalando heb ik even gekeken. Ik heb er alleen nog een beetje moeite mee om schoenen via internet te bestellen. Ik vind het altijd lastig om de goede maat te vinden en om te kunnen kijken of ze ook daadwerkelijk goed passen. Daarom vind ik het altijd fijn om in de winkel even hulp in te roepen van iemand die er net even wat meer verstand van heeft.
Zalando blijft even in mijn gedachten. Mss probeer ik het wel. Anders moeten we eerst een paar gewone goede schoenen kopen, waar ze ook lekker op kan wandelen. We maken toch geen hele lange wandeltochten.
En dan later, als ze wat ouder is, wandelschoenen voor haar kopen.
Antwerpen is wat ver weg, maar mss kunnen we het een keer combineren met een bezoekje aan mijn schoonouders (wonen in Belgie).
In ieder geval heel erg bedankt voor het meedenken en de tips!
Groetjes
Yvonne
Heb jij ze ondertussen gevonden Beitsche?
Ik ben namelijk ook op zoek naar goede wandelschoenen/bergschoenen voor mijn dochtertje, maat 24/25, maar de betere schoenen gaan hier allemaal vanaf zo´n beetje maat 30.
Het moeten echt goede stevige en liefst nieuwe schoenen zijn. Als het goed is gaan we deze winter 3 weken rondtrekken in Costa Rica, dus ik wil absoluut geen flutkwaliteit.
Hallo,
Nee, ik heb ze niet niet gevonden. Wij hebben nu eerst maar weer elef*anten gekocht. Daar loopt mijn dochtertje goed op en ik vind ze wel stevig. Maar of ze ook geschikt zijn voor jullie doel, dat weet ik niet.
Succes met zoeken.
Groetjes
Yvonne