Ik ben iemand die nooit moeilijk doet, met beide voeten stevig op de grond staat, altijd duidelijk aanwezig is en altijd om alles in een deuk lig. Verder 100 dingen tegelijk kan en ook nog rustig een geheel team tussendoor manage en de gene die altijd engelle geduld heeft en ales eng positief ziet… rustig maar 5 uur slaapt en weer de volgende dag vrolijk verder huppelt.
EN NU…GRRRRRRRR…sinds week of 2
ik ben een wandellend drama met alleen maar tranen achter mijn ogen van emoties.
onzeker
gatenkaas in mijn hoofd.
kan nog maar 1 ding tegelijk en dat gaat eigenlijk ook al fout.
moe moe moe moe en nog eens moe.
zie tegen alles op en creeer bergen van problemen die er niet zijn.
kan opeens geheel niet tegen herrie terwijl ik de gene ben die normaal de meeste herrie maak van iedereen
Oooh mijn team kan ik wel vermoorden en vind ze opeens allemaal eindeloze zeikerds en babies die nog niet eens hun veters zelf kunnen strikken (en dat als teamcoordinator hahahahahaha)
Mijn arme arme arme vriendje moet ik zeggen. :roll: :roll: :roll:
Mijn vriendje heeft ook flink te maken met mijn onzekerheid. Ik voel me een zeekoe. Verder voel ik me vaak eenzaam, terwijl ik dat niet ben. En boehoeeeee, dan begin je weer uit het niets te huilen.
Hihihihihi. Ik weet dat het erbij hoort, maar toch…
En dan nog de continue wc bezoekjes. 's nachts moet ik gemiddeld 4-6 x naar de toilet. Voor wat? 3 druppels per keer… heel irritant!
Echt ik zal weer blij zijn als ik weer lekker kans lapen zoals ik wil.
Katten snappen ook geheel niet dat ze niet meer met zijn allen op mijn buik kunnen liggen en de gehel nacht is er eentje die het gewoon niet opgeeft pffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Vergeet dat maar, hahaha, straks mag je er s’nachts uit voor voedingen en als die klaar zijn voor speentjes, huiltjes, kotspartijen midden in de nacht… later gaan ze stappen, dan slaap je ook niet voor ze weer thuis zijn…
neee slapen komt er de eerst komen 25 jaar niet van :lol:
Vergeet dat maar, hahaha, straks mag je er s’nachts uit voor voedingen en als die klaar zijn voor speentjes, huiltjes, kotspartijen midden in de nacht… later gaan ze stappen, dan slaap je ook niet voor ze weer thuis zijn…
neee slapen komt er de eerst komen 25 jaar niet van :lol:
Ik ben altijd wel goed geweest om mijn slaap te onderbreken en weer verder te slapen. Maar aaaaaaaaaaaaaagh ik ben nog even geheel in denial wahahahahahahaha. En mijn vriend slaapt als een baksteen. Daar kan je een brandweerauto overheen rijden en die wordt nog niet wakker hahahahahahaa.
ow da's niet handig hahaha
die moet je dan nog ff trainen met helpen met de nachtvoedingen
Ik heb heeeeeeeel weinig hoop qua dat betreft. Isra en wakker worden ´s nachts wahahahahahahahahaha. Als je ook ziet hoe de katten over hem heen dansen pffffffffffff.
Paar weken geleden was ik mijn sleutels vergeten en hij was in slaap gevallen op de bank. Nou ik kon mooi bij een collega de reserve sleutels gaan ophalen want niet wakker te krijgen. :evil: :evil: :evil:
Kijk normaal ook wel handig want ik kan rustig gaan stofzuigen en zo terwijl hij slaapt hahahaha hoef echt geheel geen rekening met hem te houden alleen nu met de wurm op komst ben ik bang dat ik de pineut ga zijn ´s nachts.
Ooh wat herkenbaar!! En dan ben ik pas 13 weken nu. Ben ook echt een emo-zwangere aan het worden. Heb dagen dat het goed gaat hoor, maar zeker ook echt van die huildagen. Dan lukt niets, gaat niets goed en kan ik al huilen als een vogeltje in de tuin mooi fluit.
X
Ikenmama maakt gebruik van cookies
Om je bezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wat wij bijvoorbeeld voor je doen:
✓ Inloggegevens voor Ikenmama voor invullen
✓ Personaliseren van content en advertenties
✓ Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid v/d website
Cookies en privacy
Natuurlijk zorgen wij goed voor je privacy. De gegevens die Ikenmama op basis van de geplaatste cookies verwerkt, vallen onder onze Privacyverklaring.
Stel je cookies zelf in
Bedankt!
Je kunt ervoor kiezen om van minder cookies gebruik te maken: