We zijn al sinds 17.00 u / 17.30 ubezig… zijn middagslaapje ging goed.
Hij wil niet slapen, bed ritueel is al 4x overgedaan, en hij valt alleen als je hem lopend wiegt in slaap.
Hij word in bedje gelegd, en slaapt dan 5 min en word dan helemaal overstuur wakker.
Wat kan er zijn?
Mijn zoon deed precies hetzelfde... twee behandelingen en ik heb een ander kind :lol:
inbakeren..? rustige muziek..? bij mij helpt het!
groetjes
Nachtmerrie? Tandjes? Sprongetje? Te veel prikkels overdag?
@diane1986 wrote:
www.huilbaby.nl
Mijn zoon deed precies hetzelfde… twee behandelingen en ik heb een ander kind :lol:
inbakeren…? rustige muziek…? bij mij helpt het!
groetjes
Wow, ik zou het niet meteen op een huilbaby gooien hoor!
Ik denk een sprongetje… want normaal gaat het goed toch?
Soms kan een extra flesje of voeding wonderen doen.
Succes, het gaat vast met een paar dagen weer over! :hug:
Hij heeft oorontsteking gehad en daar spray voor gehad (2 soorten.) maar heb het gevoel alsof het toch niet voorbij is.
Hij slaapt overdag ook onwijs moeizaam in en extra voeding wil hij ook niet.
Een sprong… tja alweer? :think: nog steeds :think: ik weet het niet. Vind het erg zwaar… we kunnen nl geen dag weg met hem. (altijd 1 van ons thuis terwijl de ander naar de winkel sjeest.)
Op huilbaby wil ik het niet gooien, dan zou hij dit al langer doen… dan nu het is even over geweest en hij doet het niet al maanden.
@D. wrote:
Nachtmerrie? Tandjes? Sprongetje? Te veel prikkels overdag?
Wij dachten aan nachtmerrie’s, of tandjes…
Maar kunnen nachtmerries met deze leeftijd?
@Sweet-Love wrote:
@D. wrote:Nachtmerrie? Tandjes? Sprongetje? Te veel prikkels overdag?
Geen idee wat de deskundigen daarover zeggen, maar aan mijn zoon kon ik goed merken dat hij lag te dromen, dus ik denk zelf dat het wel kan!
En weet je, soms he… soms heb je geen idee wát er is en kom je er ook nooit achter. Dan is het zomaar ineens over, zo gek.
Beebies zijn rare dingen :inlove:
@D. wrote:
@Sweet-Love wrote:@D. wrote:Nachtmerrie? Tandjes? Sprongetje? Te veel prikkels overdag?
Geen idee wat de deskundigen daarover zeggen, maar aan mijn zoon kon ik goed merken dat hij lag te dromen, dus ik denk zelf dat het wel kan!
En weet je, soms he… soms heb je geen idee wát er is en kom je er ook nooit achter. Dan is het zomaar ineens over, zo gek.
Beebies zijn rare dingen :inlove:
Ja dat weet ik, maar dit doet hij al 2 dagen nu, vandaag nl weer.
Ik zou toch weer even naar de huisarts gaan. Ooronstekingen kunnen erg hardnekkig zijn en vaak terugkomen. Sterkte met je mannetje!
@Fryskefaam wrote:
Ik zou toch weer even naar de huisarts gaan. Ooronstekingen kunnen erg hardnekkig zijn en vaak terugkomen. Sterkte met je mannetje!
dank je :-*
Liggen dan komt er meer druk op oren, dus zou wel een logische verklaring zijn, ik zou ook even een extra check doen bij je ha!
Een huilbaby? Dat snel gezegd, zo snel zou ik het daar niet op gooien!
En overigens, een huilbaby heb je niet zonder reden!!!
Hij is nu heeeeeel hard aan het huilen en we mogen naar de HAP komen.
Ga nu , dus tot straks.
Oh, ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen! Laat je nog even weten hoe het was. Beterschap voor je mannetje!
Omdat hij moest stoppen met 5 dagen met zijn neusspray die hij snachts kreeg is de oorontsteking niet weg.
Hij had 1 dag mogen stoppen en daarna weer (dinsdag gestopt, dus hij mocht donderdag weer en dan weer 5 dagen. En dan stoppen en nog niet over bellen.) maar omdat wij dinsdag zijn gestopt en niet zijn begonnen opnieuw.
Hij zit dus nu weer aan dezelfde neusspray, maar 4x per dag nu (dus 2 overdag 2 's avonds/'s nachts.) Dan zou het overgaan, we moeten vrijdag nog even bellen naar de HA dan kijken we verder (mocht he tniet over zijn.)
We waren namelijk bij een arts die mijn vriend nooit heeft gehad, en we niet prettig vinden, en nu waren we bij 1 van onze eigen huisartsen (die op de hap zat.)
:hug: :hug: dus nog oorontsteking?
Sterkte!! :-*
@veertje wrote:
:hug: :hug: dus nog oorontsteking?
Sterkte!! :-*
Ja, en wss wel nachtmerries zoals D. zei.