hoi,
ik maak seline overdag om de 3 uur wakker als ik dat niet doe dan zit er zo 4 uur tussen. De nacht laat ik haar wel slapen en dan is het dus om de 4 uur.
Moet ik haar wakker blijven maken? Ben bang dat ze anders te weinig krijgt.
Volgens mij moet je tot een bepaalde leeftijd inderdaad wakker blijven maken…maar heb even geen idee meer tot wanneer dat nou was… Misschien even navragen op het CB?
's nachts mogen ze 8 uur aan een stuk slapen.
Overdag 5 geloof ik, maja dat gaat dus niet want ze moet natuurlijk ook gewoon der voeding dus om de 4 uur overdag is goed.
Toen Indy 2 weken oud was zei het cb dat overdag er max 4 uur tussen mocht zitten en 's nachts max 6 uur. Indy zat toen op 6 a 7 voedingen per 24 uur, nu nog trouwens.
Nu zit er 's nachts meestal 7 uur tussen dat mocht vanaf dat Indy 1 maand was omdat ze het verder goed doet en goed groeide.
Ik hou nu overdag toch maar 3-4 uur aan en de nacht dan inderdaad max 6 uur. 8 lijkt me voor zo’;n hummeltje nog een beetje veel. Ze komt overigens zelf wel om de 4 uur in de nacht (alhoewel het vanmorgen al 4 en half was en ik haar toen wakker heb gemaakt, de nachtvoeding had ze toen om 3 uur gehad)
Ik wil inderdaad eerst goed weten dat ze lekker groeit.
Vrijdag komt de wijkverpleegkundige en dan wordt ze weer gewogen. Juist omdat haar start met het gewicht zo lastig is geweest ben ik misschien wat voorzichtig. Ze drinkt pas sinds afgelopen zondag volledig de borst ipv afgekolfd.
:shock: seline is vanaf zondag 175 gram gegroeid!! Joehoeeeeee en dat helemaal op mojn eigen voeding!!!
Wat goed zeg!!! :dance: nou de bv gaat super dus, geen zorgen meer maken het zit helemaal goed.
:thumbup:
Marlynn sliep met 2 weken ook al 8 uur door. En dronk met 3 weken om de 4 uur
Nu sinds een klein maandje van 20.00 uur tot 7 uur.
tanisha sliep vanaf dag 5 al door! Wakker maken voor voeding werkte niet, dronk uit beleefheid dan 1 minuut om weer lekker verder te slapen.
De kraamhulp gaf hier aan dat je overdag max. om de 4 uur mag voeden en 's nachts max. om de 6 uur.
Helaas gaat dat hier niet op! meneertje drinkt het liefst om de 2 á 3 uur :wall:
Oh spannend, ik ben benieuwd hoe hard ze groeit.