wakker blijf tips gevraagt!

pfff ik moet straks gaan werken (nachtdienst) maar slaap nu al bijna… :Ss

iemand de tip om de nacht door te komen?

gelukkig is het op maandag redelijk druk, dus dat scheelt…

:think: Even een slaapje van een half uurtje doen nu?

Ben je alleen? Of met collega?

ik ben nog thuis, en met om 22.00 uur aanrijden…

dus spring zometeen onder de douche… hopelijk knap ik daar genoeg van op om enigzins wakker te worden…

Hier heeft hub ook 2x in de 10 dagen nachtdienst.

Hij moet dan om 22.30u naar zijn werk rijden.

Hij gaat vooraf altijd wat slapen; gelijk met de kindjes op bed (rond 19u) en dan maak ik hem om 22u wakker.

Door die paar uurtjes slaap komt hij meestal de nacht wel door.

Succes! :thumbup:

ik weet het marieke… normaal ga ik ook altijd even naar bed voor ik moet werken, maar vandaag ging dat niet… en nu baal ik zo enorm hard van mezelf dat ik niet vanmiddag even naar bed ben gegaan toen sophie lag te rusten, maar we waren pas om 22.00 uur uit bed, dus had er toen echt geen behoefte aan… maar tja, daar heb ik nu niets aan…

ik voel me misselijk, heb last van mijn darmen dus denk dat er ook gewoon iets zit te wringen :S

Balen meid :?

In ieder geval niet te warm douchen (word ik meestal nog lomer van :shifty: )

Ik hoop voor je dat je vannacht voldoende te doen hebt, dan gaat de tijd snel voorbij en heb je geen tijd om moe te zijn!

:-*

red bull helpt ook :thumbup:

ik kom net onder een lekkere douche vandaan. zit nu nog even met een red bulletje te wachten tot mijn man thuis is, en dan mag ik gaan. Moet nog 45 min. rijden, dus heb de goede wakker blijf/meezing muziek al uitgezocht :slight_smile:

op maandag moeten we altijd de medicatie doen, dus dat is a zo’n 1,5 uur werk. daarbij zijn er na het weekend vaak de nodige belletjes dus tot 4.00 uur ben ik wel bezig. dan tot 5.00-5.30 een lastig uurtje en dan de terugweg die vooral lastig zal zijn… maar goed, heb nog 2 red bulletjes in mijn tas zitten dus hoop dat we het redden.

“gelukkig” maar 1 nachtje, dus denk dat ik morgen erg vroeg in bed zal liggen want kan maar 3 uurtjes slapen morgenvroeg…