Wachttijd intake ivf UMCG

hallo,



Zou iemand mij kunnen vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat je een intake gesprek krijgt.

Het is nu voor ons 4 weken geleden dat wij te horen hebben gekregen dat we voor ivf zullen moeten gaan.

De gyn zei dat hij de brief (doorverwijzing) direct ging regelen.

Nu hebben wij tot op heden nog niets gehoord.

Ik ben van plan om morgen even te bellen naar het UMCG of ze de brief al binnen hebben gekregen en zo ja of ze mij ook wat meer kunnen vertellen.

Maar misschien kan een van jullie mij een indicatie geven hoelang het duurt voor dat je op intake mag.

Alvast bedankt.





Groetjes Manon26

tussen de 4 en 8 weken is hun streven om mensen een brief te zenden.



Maar bellen vinden ze geen bezwaar hoor, kan altijd.



Succes bianca,

Hoi Manon,



wij zijn/waren dus onder behandeling via Gelre en Radboud en hebben ongeveer 2 maanden moeten wachten. Maar we hadden wel ‘geluk’ dat het net vakantieperiode was en veel mensen dus eerst op vakantie gingen anders had het nog wel een maand langer kunnen duren.

Toch is bellen nooit verkeerd want het blijft mensenwerk en navraag is zo gedaan en dat geeft je toch weer wat meer zekerheid.

Hihi Bianca dat bedoelde ik dus ook te typen :mrgreen:

:thumbup: :mrgreen:

Hallo,



Hier was ik weer.

Ik heb net even gebeld naar het UMCG en zij zei dat ze gisteren net alle oproepen heeft behandeld.

Ze vertelde alwel dat wij 31 mei moeten komen, en dat er in april een voorlichtingsbijeenkomst is. En dat mijn hubbie voor 31 mei nog een zaadonderzoek moet laten doen.

Als het goed is krijgen wij morgen de brief binnen.

Vind het nu al spannend worden.



Nog bedankt voor jullie reacties en jullie hadden in dit geval volkomen gelijk.



Groetjes Manon

nou fijn dat ze je zo hebben uitgelegt en verteld over de datums, wel zo handig,

Heel veel succes met wat komen gaat.



Groetjes bianca.

Super Manon! Enneuh wat lucht dat op he dat je nu wat meer weet :wink:

Eindelijk een datum om naar vooruit te kijken en naartoe te leven, ik weet nog hoe ik door de kamer huppelde in die tijd! :mrgreen:

hai Rhi,



Dat kun je wel zeggen.

Het is een hele opluchting.

Ik zit nu eigenlijk ook wel een beetje op de brief te wachten, als het goed is komt ie morgen.

Benieuwd wat er nog meer in staat.

Weet in elk geval een beetje waar ik aan toe ben.



Groetjes Manon