wachtlijst psz?

hoe lang is gemiddeld de wachtlijst van een psz?

en vanaf welke leeftijd mogen ze daar meestal naartoe?

helaas heeft de psz bij ons in het dorp geen internetsite, dus zal er een keer naartoe moeten om die dingen te vragen, maar momenteel waait het me te hard daarvoor!

Hoi,



De wachtlijst hangt denk ik af van de psz :think:

maar bij ons mogen ze met 2 jaar en 3 maanden komen.





gr mel

hier met 2,5 en geen idee eigenlijk hoe lang de wachtlijst is, hier niet lang denk ik.

Hier mogen ze met 2 al, en hebben ze geen wachtlijst als 't ten minste niet uitmaakt op welke dagdelen je kindje gaat.

Wel raadt de organisatie aan om al vanaf 1 jaar in te schrijven, maar da’s meer voor het nabij gelegen grotere dorp waar veel meer mensen wonen.



Wij kwamen hier in maart 2008 wonen, meteen ingeschreven, Deanne werd in mei 2 en ze kon 3 dagen na d’r verjaardag al op 1 ochtend beginnen :thumbup:



In onze vorige woonplaats mochten ze geen dag eerder dan 2 1/2 komen, en ook inschrijven vanaf 1 jaar, wel een grote wachtlijst…





:think: maarre: je kan de speelzaal toch ook gewoon bellen voor informatie? Kan me wel voorstellen dat je geen zin had om met de wind van vandaag de deur uit te gaan voor zoiets :wink:

Ik had ryan rond zn 1e verjaardag opgegeven…Nooit wat van gehoord.

Heb in oktober gebeld voor nog even duidelijke info…Toen bleek dat die helemaal niet ingeschreven stond :o Dus hij is pas ingeschreven vanaf oktober :evil: En de wachtlijst is lang…Heb nu maar geen favoriete dagen ingevult met de hoop dat die dan als nog wat eerder mag.



Maar inprincipe is het vanaf 2jr en 3mnd…Maar kan dus afwijken met evt. wachtlijst

Geen idee hoelang de wachtlijst hier is, niet zo lang geloof ik, ze kunnen hier terecht vanaf 2 jaar.

Bij die waar mijn zoontje naartoe gaat mag je opgeven met anderhalf.

Wachtlijst kan daar oplopen tot een jaar.



Dr zijn er ook waar je op mag geven wanneer je kindje 2 is of die maand word.



Hier beginnen ze met 2,5

hier ook geen wachtlijst. heb Elize met 15 maanden ingeschreven (kon vanaf een jaar) en eergisteren telefoontje gehad dat ze vanaf 4 januari mag komen :dance:



het verschilt per gemeente trouwens heel erg, ik zou gewoon een keer bellen of als het weer beter is een keer langsgaan!

Woon ook in een dorp. Kindjes welkom vanaf 2 jaar en geen wachtlijst.



Ik zou sowieso even infopakket aanvragen (ook vast wel via Internet) en inschrijven. Heb je dat alvast gedaan, ik ook gedaan toen hij 1 jr en 8 mnd was. Was niet zo vroeg nodig geweest, maar ja liever al gedaan dan dat je het vergeet ofzo :shifty:

hier mogen ze vanaf 2 komen en wachtlijsten lopen momenteel op tot 1,5 jaar…



Ze hebben vorig jaar allemaal groepen gesloten… en nu vinden ze het raar dat ze zulke wachtlijsten hebben :think:

Ligt aan de woonplaats waar je woont en aan de PSZ.

Hier is als het goed is niet zo’n lange wachtlijst namelijk, maar ken plaatsen waar het echt wel 1,5 jaar is :shock: