waarvoor is groene zeep goed?

Ik heb het hier in huis een pot van De Driehoek uit de AH. Ik lees dat je het voor veel kan gebruiken, heb het nu gebruikt om een sopje te maken en kleertjes te laten inweken. Maar waarvoor gebruiken jullie het?

Blijkbaar als dreigement tegen kinderen zodat ze geen schedlwoorden gebruiken. “Anders was ik je mond uit met groene zeep”



:wink:

whahahah, dat komt nog uit de oude doos( parodontax werkt net zo goed :stuck_out_tongue: )



maar groene zeep?? ik gebruik het NOOIT :mrgreen:

@mv2kids wrote:

whahahah, dat komt nog uit de oude doos( parodontax werkt net zo goed :stuck_out_tongue: )



maar groene zeep?? ik gebruik het NOOIT :mrgreen:




Hey! Wie noem jij oude doos!!

:lol: :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Groene zeep: ideaaaaaaal voor vlekken op kleding (puur erop smeren of een sopje maken), dweilen en aangekoekte pannen schoon maken.

Ik vind het echt fijn spul.

groene zeep gebruik ik overal voor…



Ik maak er altijd een sopje van… doe de deuren, dweilen, wc, douche… kortom… alles wat nat gesopt mag worden doe ik daarmee.



je kan er ook heel goed bekleding van de auto mee schoonmaken!

Ik doe de badkuip er mee,wel goed af spoelen want ander glibber je weg.

zou dat kwaad kunnen dat de kleertjes bont, er in liggen te soppen.?

ik heb groene zeep in het kastje bij de wasmachine staan en elke vlek die ik zie doe ik een beetje op voor ik het in de wasmand gooi. kan het even inwerken… nog nooit een vlek gehad die er niet uitging.



:-* inge

Vooral bij grasvlekken werkt het echt super.

Ons aanrechtblad van natuursteen mag alleen met groene zeep schoongemaakt worden. En dweilen doe ik er ook mee. Die tips over vlekken in kleertjes zijn wel heel handig!



Liefs,

Winnie

Ik gebruik driehoek zeep voor alles waar je normaal ook een allesreiniger voor gebruikt. Dus voor de badkamer en vloer en deuren etc…

Het is minder chemisch dan allesreiniger.

Ik gebruik het om een buikglijbaan te maken bij een sportdag :mrgreen:.

Maar dan niet een potje maar een hele jerrycan (vloeibaar).

Ik gebruik groene zeep voor de vlekken in de kleren

@renaat wrote:

Ik gebruik groene zeep voor de vlekken in de kleren




Ik ook… werkt uitstekend, heb nooit iets wat er niet uit gaat…



en trouwens, als ik bijv kleding heb waarin een zweetgeur zit (van die synthetische sportshirts) maar wat op 30 graden gewassen moet dan doe ik het ook altijd in de oksels vh kledingstuk, dan weet ik zeker dat je het niet meer ruikt!

@Billie wrote:

Ik gebruik het om een buikglijbaan te maken bij een sportdag :mrgreen:.

Maar dan niet een potje maar een hele jerrycan (vloeibaar).




Daar moest ik ook meteen aan denken :mrgreen:

Paar flinke meters aan zeil en dan volsmeren met zeep en glijden.

Ik gebruik het als ik mijn hand verbrand heb (gebeurd nogal vaak als ik een pizza uit de oven haal).

Dan doe ik er een kwak van die stevige groene zeep op en je voelt gewoon ‘de brand’ eruit trekken.

pw sonne… die is goed… die kende ik nog niet…



enneuh nef… ik noemde jou geen oude doos, maar wel het smeren van groene zeep in de mond :stuck_out_tongue: (voelde je je aangesproken ??? :angel: )

Handig zeg deze tips!



Ik gebruik het tot nu toe alleen om mijn huis mee te soppen, maar om vlekken uit kleding te halen ga ik zeker proberen!



Oh en als ik me weer eens brand wanneer ik wat uit de oven haal… ga ik er ook groene zeep op smeren. Wil ik wel eens proberen!

Maareehhh… Affie, wat ik me dan af vraag he… hoe kom je er bij om er dan groene zeep op te smeren :? Of was dat ook weer omdat je die tip van iemend kreeg :smiley:

@mv2kids wrote:

pw sonne… die is goed… die kende ik nog niet…



enneuh nef… ik noemde jou geen oude doos, maar wel het smeren van groene zeep in de mond :stuck_out_tongue: (voelde je je aangesproken ??? :angel: )




haha…nee joh! :lol: