Waarvoor is toch dat stuk touw (zwart band) dat in het midden van het handvat van de Bugaboo Frog hangt? :think:
kun je om je pols doen als je temmintste bij de cameleon , met 2 wielen rijdt :think:
goh is het daarvoor haha. Ik heb hem al bijna 5 jaar in bezit en heb nooit geweten waar het voor was :mrgreen:
Ik bond er de luiertas extra mee vast aan de duwstang, zodat ik zeker bleef hangen zeg maar
ja daar is ie voor :mrgreen: ik heb het boekje goed gelezen
wel een slim idee trouwens
Vind het een raar ding en heb hem eraf gehaald.
Bij de Prenatal vertelden ze mij dat dat was, omdat de wagen veel in Amerika verkocht is. Daar zijn veel heuvels, en mocht de wagen naar beneden rijden, dan zijn ze nogal van het aanklagen daar.
Nu zit dat stuk touw er, en kan de fabrikant aangeven dat ze dat dan maar hadden moeten gebruiken.
Maar of het ook echt zo is :think:
Vind de verklaring voor het op 2 wielen rijden aannemelijker.
@Karin1981 wrote:
kun je om je pols doen als je temmintste bij de cameleon , met 2 wielen rijdt :think:
Ik ben een beetje langzaam geloof ik. Met 2 wielen rijden?! :think:
de cameleon kan op 2 wielen rijden, door de sneeuw bijv. maar ik weet dus niet of datm et de frog kan :oops:
Kan met de frog ook, maar heb het nooit gedaan eigenlijk, vind dat helemaal niet prettig lopen.
het Amerika verhaal klintk me ook niet onaannemelijk in de oren hoor…
Door rechtzaken daar staat er toch tegenwoordig ook in veel handleidingen geen kinderen/dieren in een droger te stoppen en meer van dat soort ongein… elk denkend mens kan verzinnen dat een droger of magnetron daar niet voor is… en toch staan die teksten dus echt zwart op wit.
Dus tja, het zou me niks verbazen.
aan onze kinderwagen zat het ook en wat mij bestijds is vertelt dat het voor joggen of skeeleren is zodat je die om je pols vast zet en je altijd extra grip hebt op de kinderwagen en tevens zat er een extra klemmetje aan die je bij het inklappan van de wagen vast maakte aan de onderkant van het onderstel zodat deze niet kon los klappen bij het vervoeren.
maar misschien toch een idee om een mail te sturen na de fabrikant zodat het misterie opgelost wordt :lol:
Ik lees nu net dat je die polsband altijd om moet hebben :oops: heb dus niet zoooo goed gelezen :mrgreen:
@Karin1981 wrote:
Ik lees nu net dat je die polsband altijd om moet hebben :oops: heb dus niet zoooo goed gelezen :mrgreen:Heb je hem nooit om dan??? :lol: :lol:
Idd, ivm Amerika, zodat ze daarover geen rechtzaak tegen zich krijgen :roll:
Waar die Amerikanen al niet voor verzinnen om je aan te klagen. Mijn nicht heeft er bv ook gewoont en die had het over een bordje in de tuin bij het hek dat je er niet overheen mag klimmen (zaten ook van die tandjes op het hek) Want stel je voor dat een inbreker zich verwond, dan kan hij je nog aanklagen ook :shock: (en dit meen ik heel serieus :roll: helaas :doh:)
Een achternichtje (toen 9 jaar) wilde graag met de kinderwagen rijden met Tejo erin. Ik heb haar toen ook het polsbandje om laten doen :mrgreen:
Zelf vind ik het vooral handig om een tas eraan te hangen (dan wel ook nog zelf vasthouden, maar zo stuk lichter). Bv een zware tas met het oud papier. Bij het boodschappen doen loop ik namelijk vaak langs een papier en glasbak :thumbup:
En soms bij veel boodschappen ook.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
@hendrika wrote:
aan onze kinderwagen zat het ook en wat mij bestijds is vertelt dat het voor joggen of skeeleren is zodat je die om je pols vast zet en je altijd extra grip hebt op de kinderwagen en tevens zat er een extra klemmetje aan die je bij het inklappan van de wagen vast maakte aan de onderkant van het onderstel zodat deze niet kon los klappen bij het vervoeren.
maar misschien toch een idee om een mail te sturen na de fabrikant zodat het misterie opgelost wordt :lol:
Hier ziet er ook een aan (easywalker) en volgens mij heeft het idd met de aansprakelijkheid te maken in (vooral) amerika. Er staat wel moet rode grote letters op dat je NOOIT mag joggen of skeeleren met een kinderwagen (wat me eigenlijk ook best logisch lijkt… :shifty: ) (haha, in ik heb dus een duowagen, dus ik kan me al helemaaaaaal niks voorstellen met skeeleren met die wagen :lol: )