Waarschuwing Nubi Flip-it beker... nieuw rietje ontvangen.

ik heb het ook wel eens gehad hoor… sindsdien pak ik hem altijd voorzichtiger aan…

Onze kinderen beten het ook altijd stuk. Niet in 1 keer hoor maar ze zetten op een gegeven moment hun tandjes erin of gingen met de beker in de mond lopen zonder het vast te houden :naughty:



En tja, wat verwacht je van Nuby ? Die rietjes kunnen natuurlijk gewoon stuk als erin gebeten wordt. Het is flexibel materiaal,siliconen.Dat kun je niet onbreekbaar maken.

Je weet niet of hij al kapot was?

Lijkt mij sterk dat dit ‘zomaar’ gebeurd, maar het mag sowieso niet gebeuren vind ik…zomaar een stuk eraf trekken…



Nuby is overigens ontzettend klantvriendelijk. Ik had laatst gemaild dat er al 3 bekers achter elkaar lekten bij de ‘schroef’ van de dop, en kreeg zomaar 3 nieuwe bekers opgestuurd :shock: dus ik verwacht zeker wel reactie van ze.

hij bijt ze wel eens stuk, maar dan alleen het binneste deel van het rietje (dus dan lekt ie :wall: )

maar verder gaat ie hier al 1,5 jaar mee ofzo

Hier lekt de schroef(dop) ook regelmatig waar kan ik die site van nuby vinden ??





Kan hem namelijk niet vinden.

Hier ook heel goede ervaringen met de klantvriendelijkheid van NUby. Ik heb ook zeer regelmatig nieuwe bekers opgestuurd gekregen ivm het lekken bij de schroefdop!

Yups, ook hier lekkende bekers bij de schroefdop.



Ik kreeg als vervanging alleen het vorige model opgestuurd en die vind ik toch net niet zo fijn als de nieuwere.

Ik vind de service van Nuby anders knap waardeloos.



Onze kinderen hebben al menig rietje kapot gebeten. Tja, dat is dan eigen schuld denk ik dan maar als je een nieuw rietje moet kopen, kost dat meteen 3 euro! De beker zelf kost 6 euro, ik vind dat sterk uit verhouding. Er zit ook nog een schoonmaakborsteltje bij maar die hoef ik niet 10 keer in de la hebben liggen :? en heb Nuby dan ook gevraagd of ze het rietje ook los konden leveren en dan per 4 stuks ofzo.

Ik kreeg een kort antwoord dat dat niet mogelijk was :roll: :thumbdown:

ik heb alles van NUBY :inlove: ben er groot fan van…



en ook nog nooit problemen mee gehad… en de flessen en bekers gaan toch al 3 jaar mee…



misschien had je net een foute productie ofzo…

of er is op gebeten… dat kan he…

daar kan geen een rietje tegen :wink:

Ik heb het rietje nog es bekeken, maar ik zie er geen “bijtsporen” op staan.



Gaat bij jullie dat silliconen ding ook zo moeilijk door de dop? Ik moet zeggen dat ik daar toch wel moeite mee heb. Als het breedste stuk er eenmaal doorheen zit gaat het wel, maar voordat het zover is…

Vandaag kreeg ik een mailtje:





Geachte mevrouw,



Op de insert staat duidelijk vermeld dat de kinderen altijd ondertoezicht de bekers en bijtringen moeten gebruiken. Ook dat de spenenmoeten gecontroleerd worden. Die moeten wel regelmatig vernieuwd worden. Met vriendelijke groet,






ZUCHT. :roll:



Dat had ik zelf ook al gelezen. Ik heb maar weer een mail terug gestuurd met dat onze dochter de beker helemaal niet in haar handen had, maar dat ik de beker in elkaar aan het zetten was en dat er toen een stuk vanaf brak.



En of ik dan dat losse onderdeel kan bestellen zonder een heel pakket te hoeven kopen.



Pff nou ja, kan ik weer 2 weken wachten op een standaard antwoord waarin mijn vraag of opmerking nieteens beantwoord wordt…

@Bagheera wrote:

Vandaag kreeg ik een mailtje:





Geachte mevrouw,



Op de insert staat duidelijk vermeld dat de kinderen altijd ondertoezicht de bekers en bijtringen moeten gebruiken. Ook dat de spenenmoeten gecontroleerd worden. Die moeten wel regelmatig vernieuwd worden. Met vriendelijke groet,






ZUCHT. :roll:



Dat had ik zelf ook al gelezen. Ik heb maar weer een mail terug gestuurd met dat onze dochter de beker helemaal niet in haar handen had, maar dat ik de beker in elkaar aan het zetten was en dat er toen een stuk vanaf brak.



En of ik dan dat losse onderdeel kan bestellen zonder een heel pakket te hoeven kopen.



Pff nou ja, kan ik weer 2 weken wachten op een standaard antwoord waarin mijn vraag of opmerking nieteens beantwoord wordt…






Hoi,



Duurd het 2 weken eer je antwoord krijgt :shock: dat is wel erg lang he :think:

maar als er geen bijtspren op zitten, mag het niet loslaten, ik bedoel als er wel op gebeten is zie dat toch wel ?

kom op nubby geef haar een nieuwe rietjesbeker :thumbup:

Ik had ook een mail gestuurd met daarin dat de schroef hier lekte kreeg ik een mail terug dat ik hem moest opsturen en dat ze hem gingen nakijken.



Maar dan moet ik dus wel een nieuwe kopen :?

Grappig, die verschillende meningen… ik vind die Nuby bekers dus echt waardeloos. Die vorige exemplaren waren wel goed, maar die flip it bekers hebben ze op een gegeven moment vernieuwd, en toen vond ik het niets meer. Het was een heidense toer om die dop er recht op te draaien, hij lekte… ik heb er twee geprobeerd en vond het beide niets. Ik hou het maar bij een avent tuitbeker.

Hoi, Ik verkoop ook de nuby bekers, met riet zonder riet, tuitbekers, gewone zuigflessen noem maar op.

Ik heb de service meegekregen van Nuby, klant is koning bij gebreken terugnemen en nieuwe geven. Dus conclusie ga er mee terug naar de winkel waar je hem aangeschaft hebt. Die kunnen dezelfde service hebben als ik. (Er zitten natuurlijk dwarze kikkers tussen maar dat kost je klanten)



Vraagje, kreeg je het rietje er makkelijk uit of moest je een ruk geven? Is het een nieuwe beker of een oude met een vervangingsrietje? Dat zijn de vragen die een winkelier stelt.



groetjes van Diane

Verkoopster van Nubyartikelen hahahahaa wat staat dat stoer!

Ik heb van het weekend nuby gemaild. Kreeg vandaag een mailtje terug dat ik een nieuwe op gestuurd kreeg! Ook een lekkende schroef!

ik heb ook zon nuby rietjes beker maar ik heb hem gister helemaal schoongemaakt en de onderkant ook los gehaald (hoorde dat dat kon) maar ik krijg em dus niet meer terug geklikt??? :shock:



ook vind ik t erg jammer dat die rietjes zo snel verkleuren mijn schoonmoeder heeft er ook een en die heeft dus geen wit gedeelte bij dat kan verkleuren die heeft gewoon een geheel siliconen rietje!



ik zou trouwens als die siliconen uit mekaar vallen m opsturen met briefje erbij dat je dit niet kan accepteren!!

Tadaaa! Er is een nieuw rietje bezorgd! :dance:



En ja ik had best moeite om het rietje door de dop heen te krijgen, maar ik trok niet zo hard dat het rietje afscheurde. :wink:

Ik vind de service UITSTEKEND!



Ik heb een aantal maanden geleden ook geklaagd over de schroefdop van de nieuwe bekers. Ik heb er 3 die niet lekker dichtgaan en soms lekken, niet altijd. Ik heb 3 nieuwe bekers gekregen! En nog roze ook!!



Helemaal top :thumbup: :thumbup:

Maar dan heb je neem ik aan wel je bekers moeten opsturen voordat je nieuwe kreeg ofniet ?



Ik had dus ook een mail gestuurd en moest die beker eerst opsturen :roll: