Waarschuwing Nubi Flip-it beker... nieuw rietje ontvangen.

Vandaag kreeg ik een mailtje:

Geachte mevrouw,

Op de insert staat duidelijk vermeld dat de kinderen altijd ondertoezicht de bekers en bijtringen moeten gebruiken. Ook dat de spenenmoeten gecontroleerd worden. Die moeten wel regelmatig vernieuwd worden. Met vriendelijke groet,

ZUCHT. :roll:

Dat had ik zelf ook al gelezen. Ik heb maar weer een mail terug gestuurd met dat onze dochter de beker helemaal niet in haar handen had, maar dat ik de beker in elkaar aan het zetten was en dat er toen een stuk vanaf brak.

En of ik dan dat losse onderdeel kan bestellen zonder een heel pakket te hoeven kopen.

Pff nou ja, kan ik weer 2 weken wachten op een standaard antwoord waarin mijn vraag of opmerking nieteens beantwoord wordt…

@Bagheera wrote:

Vandaag kreeg ik een mailtje:

Geachte mevrouw,

Op de insert staat duidelijk vermeld dat de kinderen altijd ondertoezicht de bekers en bijtringen moeten gebruiken. Ook dat de spenenmoeten gecontroleerd worden. Die moeten wel regelmatig vernieuwd worden. Met vriendelijke groet,

ZUCHT. :roll:

Dat had ik zelf ook al gelezen. Ik heb maar weer een mail terug gestuurd met dat onze dochter de beker helemaal niet in haar handen had, maar dat ik de beker in elkaar aan het zetten was en dat er toen een stuk vanaf brak.

En of ik dan dat losse onderdeel kan bestellen zonder een heel pakket te hoeven kopen.

Pff nou ja, kan ik weer 2 weken wachten op een standaard antwoord waarin mijn vraag of opmerking nieteens beantwoord wordt…

Hoi,

Duurd het 2 weken eer je antwoord krijgt :shock: dat is wel erg lang he :think:

maar als er geen bijtspren op zitten, mag het niet loslaten, ik bedoel als er wel op gebeten is zie dat toch wel ?

kom op nubby geef haar een nieuwe rietjesbeker :thumbup:

Ik had ook een mail gestuurd met daarin dat de schroef hier lekte kreeg ik een mail terug dat ik hem moest opsturen en dat ze hem gingen nakijken.

Maar dan moet ik dus wel een nieuwe kopen :?

Grappig, die verschillende meningen… ik vind die Nuby bekers dus echt waardeloos. Die vorige exemplaren waren wel goed, maar die flip it bekers hebben ze op een gegeven moment vernieuwd, en toen vond ik het niets meer. Het was een heidense toer om die dop er recht op te draaien, hij lekte… ik heb er twee geprobeerd en vond het beide niets. Ik hou het maar bij een avent tuitbeker.

Hoi, Ik verkoop ook de nuby bekers, met riet zonder riet, tuitbekers, gewone zuigflessen noem maar op.

Ik heb de service meegekregen van Nuby, klant is koning bij gebreken terugnemen en nieuwe geven. Dus conclusie ga er mee terug naar de winkel waar je hem aangeschaft hebt. Die kunnen dezelfde service hebben als ik. (Er zitten natuurlijk dwarze kikkers tussen maar dat kost je klanten)

Vraagje, kreeg je het rietje er makkelijk uit of moest je een ruk geven? Is het een nieuwe beker of een oude met een vervangingsrietje? Dat zijn de vragen die een winkelier stelt.

groetjes van Diane

Verkoopster van Nubyartikelen hahahahaa wat staat dat stoer!

Ik heb van het weekend nuby gemaild. Kreeg vandaag een mailtje terug dat ik een nieuwe op gestuurd kreeg! Ook een lekkende schroef!

ik heb ook zon nuby rietjes beker maar ik heb hem gister helemaal schoongemaakt en de onderkant ook los gehaald (hoorde dat dat kon) maar ik krijg em dus niet meer terug geklikt??? :shock:

ook vind ik t erg jammer dat die rietjes zo snel verkleuren mijn schoonmoeder heeft er ook een en die heeft dus geen wit gedeelte bij dat kan verkleuren die heeft gewoon een geheel siliconen rietje!

ik zou trouwens als die siliconen uit mekaar vallen m opsturen met briefje erbij dat je dit niet kan accepteren!!

Tadaaa! Er is een nieuw rietje bezorgd! :dance:

En ja ik had best moeite om het rietje door de dop heen te krijgen, maar ik trok niet zo hard dat het rietje afscheurde. :wink:

Ik vind de service UITSTEKEND!

Ik heb een aantal maanden geleden ook geklaagd over de schroefdop van de nieuwe bekers. Ik heb er 3 die niet lekker dichtgaan en soms lekken, niet altijd. Ik heb 3 nieuwe bekers gekregen! En nog roze ook!!

Helemaal top :thumbup: :thumbup:

Maar dan heb je neem ik aan wel je bekers moeten opsturen voordat je nieuwe kreeg ofniet ?

Ik had dus ook een mail gestuurd en moest die beker eerst opsturen :roll:

Nou de service is wel heel verschillend zeg! Ik heb een paar keer geklaagd en heb helemaal niets gekregen! En ik heb eigenlijk steeds een heel vriendelijke mail gestuurd :o