waarschijnlijk blaasonsteking

Iemand tips om het weekend door te komen heb verschrikkelijk pijn bij het plassen, voel me ook niet happy door.

Iemand met een gouden tip, behalve bier dat schijnt nog wel eens te werken :mrgreen:

Ik denk dat er weinig echt helpt. Ja veel water drinken zodat je veel plast. (Al heb je de neiging om juist niets te drinken zodat je ook weinig plast en zo dus weinig pijn hebt)

Als ik weer eens last krijg slik ik ook een paar dagen vitamine C tabletten en drink dus echt heel veel water.

karnemelk drinken. schijnt te helpen.

Karin als je denkt dat je een blaasontsteking hebt zou ik wel even de post bellen.

ik heb helaas afgelopen week voor de 4e keer deze zwangerschap een blontsteking gehad.

en had bijna naar het zh gemoeten.

ik kreeg wo plotselinge hoge koorts en hele erge pijn in mn zij.

bleek dat ik een blontsteking had die richting nierbekken ging.

het gaat dus heel snel, en doordat je zwanger bent voel je niet alle klachten.

ik zit nu helaas al aan de 4e kuur. als ik het nu weer krijg gaan ze onderzoeken waar het vandaan komt.

ik gebruik cranberry pillen

drink veel water

drink karnemelk

draag geen strings meer

plas goed uit.

het helpt niet bij mij

beterschap

dankje knollie,

Heb idd de post gebeld. Heb namelijk nu ook verschrikkelijke pijn in mijn onderrug. Moet even urine laten checken.

PFff paar druppels en dan daarna pffff

Ben je al geweest?

karin: ff nog een tip voor de volgende keer :wink:

Als je denkt een blaasontsteking te hebben en je bent zwanger dan is dat iets om acuut iets mee te doen.

Als je niet zwanger bent is een blaasontsteking vrij onschuldig maar bij een zwangere kan het allerlei nare gevolgen hebben.

Je zou cranberry als onderhoud kunnen gaan slikken om een eventuele blaasontsteking te gaan voorkomen, na de kuur!! :-*

heel veel pure cranberry sap drinken :sick:

niet lekker maar helpt als een trein…

Heb idd blaasonsteking. Vind het zo vervelend om daarvoor de hap te bellen. Als ik neit zwanger was dan had ik ook niet gebeld.

Toch maar cranberry op halen dus

@Karin1981 wrote:

Heb idd blaasonsteking. Vind het zo vervelend om daarvoor de hap te bellen. Als ik neit zwanger was dan had ik ook niet gebeld.

Er zijn mensen die bellen voor mindere dingen hoor :-*

Beterschap!!

heb je geen kuur gekregen dan?

en pure cranberry sap waar haal je dat?

@Karin1981 wrote:

Zet je daar ajb overheen dat je het vervelend vind om de HAP te bellen.

Blaasontsteking, nierbekkenontsteking, bloedvergifitging met alle ellende voor je kindje en jou… je zult helaas niet de eerste zijn. Hopelijk ben je nu snel van je klachten af.

Cranberrysap ligt gewoon in de supermarkt bij de sapjes :thumbup:

Ik heb hier nu een fles van de AH staan :sick:

Echt smerig, maar het helpt wel :thumbup:

Er zijn ook varianten met een mixje van cranberry en zwarte bes of frambozen. Die zijn beter te pruimen :angel:

Cranberry sap helpt idd voor urinewegen… je hebt ook capsules hoor… is voor sommige mensen makkelijker weg te krijgen… :wink:

Als je al blaasonsteking hebt, dan moet je vooral veel zure dranken drinken. Appelsap, karnemelk, enz…

Beterschap… :hug:

Jeetje Ka, wat vervelend!!

Succes meid.

Beterschap!!

Volgende keer niet zo lang wachten hoor, een blaasontsteking kan je baarmoeder prikkelen waardoor je harde buiken kan krijgen of in het ernstigste geval zelfs het de bevalling kan opwekken! Hopelijk knap je snel op!

@knollie1 wrote:

heb je geen kuur gekregen dan?

en pure cranberry sap waar haal je dat?

ik haal het altijd bij de reform winkel.

:hug: :hug: :hug:

Gaat het al wat beter intussen met je???

:pray:

liefs

Gerda

hoe is het nu karin??